vineri, 11 septembrie 2015

9/11 - Mărturia șocantă a unui fost pilot CIA + documentar (RO)


9/11 - MĂRTURIA ȘOCANTĂ A UNUI FOST PILOT CIA 
TURNURILE GEMENE NU AU FOST LOVITE DE AVIOANE REALE

Chiar dacă au trecut 14 ani de la atentatul asupra World Trade Center din New York, discuțiile pe marginea tragicului eveniment sunt departe de a se fi stins. Într-o declarație sub jurământ, un fost pilot CIA afirmă că, din punct de vedere fizic, este imposibil ca două avioane Boeing 767 să fi lovit şi distrus turnurile gemene în 11 septembrie 2001, cu atât mai puțin pilotate de persoane neexperimentate. John Lear – fiul lui Bill Lear, inventatorul bombardierului Learjet – având o vastă experienţă ca pilot şi instructor de zbor, a ajuns la această concluzie analizând cu luciditate datele oficiale ale atentatului.


Piloții avioanelor Boeing care au efectuat zborurile AA11 şi UA175 au fost, conform afirmaţiilor mass-media şi autorităţilor, hijackeri fără experienţă în pilotaj. Cităm din declaraţia pe proprie răspundere a lui John Lear:

„Niciun Boeing 767 nu a lovit turnurile gemene, aşa cum în mod fraudulos au susţinut în declaraţii oficiale guvernul, mass-media, NIST (National Institute of Science and Technology – Institutul Naţional de Ştiinţă şi Tehnologie) şi experţii în domeniul construcţiilor.”

„Astfel de atentate nu au avut loc, deoarece, așa cum au fost descrise, sunt fizic imposibile, din următoarele motive: în cazul zborului UA175 care ar fi lovit turnul de sud, un Boeing 767 adevărat ar fi început să se telescopeze în momentul în care botul avionului ar fi lovit structura masivă din coloane de oţel cu diametrul de 14 inch (35,5 cm) la bază şi vârf şi de 39 inch (99 cm) în partea de mijloc, scrie site-ul neonnettle.com. Coada orizontală şi cea verticală s-ar fi separat instantaneu de avion, ar fi lovit coloanele de oţel şi ar fi căzut la sol. Aceste resturi nu au fost găsite. La impactul cu coloanele de oţel, motoarele şi-ar fi menţinut forma generală şi fie ar fi căzut la sol, fie ar fi fost găsite printre ruinele clădirii prăbușite.”

„Niciun Boeing 767 n-ar fi putut atinge viteza pe care declaraţiile oficiale susţin că ar fi avut-o, de 540 mile/h (aprox. 870 km/h), la 1000 de metri deasupra nivelului mării. Sistemul de ventilaţie al motorului nu este conceput să suporte la acea altitudine un volum şi o presiune a aerului corespunzătoare unei astfel de viteze.” [n.r.: La altitudinea de 8.000-12.000 de metri, la care evoluează aeronavele actuale, aerul este rarefiat, opunând o rezistență minimă înaintării avioanelor, iar temperatura lui este de cca –50° Celsius]

„Bucata de fuzelaj extern cu trei hublouri, găsită printre dărâmături, este incompatibilă cu un avion care ar fi lovit coloane din oţel de 35,5 cm, la o viteză de peste 870 km/h, aşa cum susţin autorităţile şi mass-media. În urma unui asemenea impact, fuzelajul avionului s-ar fi făcut armonică.”

„Nicio parte semnificativă a Boeingului 767 sau a motorului n-ar fi putut străpunge structura solidă, cu coloane groase de oţel a turnului, fără ca bucăţi din ea să nu fie găsite la sol.”

„Resturile rămase în urma coliziunii ar fi trebuit să conţină secţiuni masive ale Boeing-ului 767, inclusiv miezurile celor trei de motoare, având fiecare o greutate de aproximativ 4 tone, care n-ar fi avut cum să fie ascunse sau «să se piardă». Cu toate acestea, nu există nicio «urmă-probă» din aceste componente structurale masive ale vreunuia dintre cele două Boeing 767 la WTC. Dispariţia completă a celor două avioane Boeing 767 este imposibilă.”


„Presupusa coborâre în New York a avionului, cu o viteză foarte mare, pe o linie relativ dreaptă, de către un pilot novice, este puţin probabilă, din cauza dificultăţii extreme de a controla poziţia, rata şi viteza de coborâre în parametrii de zbor «controlat». E nevoie de un pilot cu înaltă calificare pentru a interpreta EFIS (displayurile electronice de zbor) şi de a folosi comenzile, inclusiv eleroanele, cârma, elevatoarele, spoilerele şi drosselii cu care piloţii hijackers, neinstruiţi, nu aveau cum să fie atât de familiarizaţi, încât să iniţieze, să menţină şi să controleze o asemenea coborâre.”

Conform declaraţiei sale sub jurământ, John Lear are peste 19.000 de ore de zbor la activ, a zburat cu peste 100 de tipuri diferite de avioane în timpul celor 40 de ani de zbor şi deţine mai multe certificate de aviator FAA decât orice alt pilot FAA certificat. Între anii 1967 şi 1983, Lear a zburat pentru CIA în misiuni secrete din Asia de Sud-Est, Europa de Est, Orientul Mijlociu şi Africa, apoi a lucrat timp de 17 ani în cadrul mai multor companii aeriene de transport de pasageri şi de marfă, ca instructor de zbor şi căpitan.

Declaraţia pe propria răspundere din care v-am oferit citatele de mai sus a fost dată pe 28 ianuarie 2014, în cadrul unui proces deschis de către Morgan Reynolds la Tribunalul SUA al Districtului de Sud, New York. În martie 2007, Reynolds, fost economist-şef în administraţia George W. Bush, a depus o cerere de corectare la Institutul Naţional de Ştiinţă şi Tehnologie din SUA, invocând convingerea sa, susţinută de dovezi concludente, că turnurile WTC  nu au fost lovite de avioane. Deşi „Mişcarea Adevărul Despre 9/11” a respins iniţial teoria neexistenței avioanelor, ca fiind prea bizară, după o analiză ştiinţifică şi raţională, aceasta a devenit o explicaţie acceptată, datorită probelor colectate.

Spre deosebire de orice altă formă de declaraţie, o declaraţie pe propria răspundere devine adevăr de drept în cazul în care nu este infirmată. În acest caz, guvernul american va fi obligat să admită că varianta oficială dată de Comisia 9/11 este greşită. Aceasta, deoarece Comisia de investigare a atacului asupra turnurilor WTC nu a adunat probe de la experţi în aviație sau piloţi, în perioada 2002-2004, când a efectuat cercetările.

Ideea vehiculată recent în ceea ce priveşte prăbuşirea turnurilor gemene este că, pentru a induce imaginea, s-a folosit tehnologie holografică, prezentată şi pe posturile TV, a două avioane care au intrat cu viteză în cele două turnuri, dar că acestea au fost lovite şi distruse cu o armă electromagnetică scalară, cu impuls sau de alt gen, necunoscută nouă.

Sursa: aici
Conspirația 11 septembrie 2001 (RO)

Un documentar în care versiunea oficială
a atacurilor teroriste este demontată pas cu pas




3 comentarii:

  1. Presa nu a prea vorbit zilele astea de eveniment...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai ce sa vorbeasca? In afara de povestea oficiala cu teroristii musulmani n-au voie sa prezinte nici o alta versiune, ca risca desfiintarea.

      Ștergere
    2. asa e in democratie...!

      Ștergere

Dar mai întâi, rețineți: A comenta pe acest blog (ca și pe oricare altul) este un privilegiu, nu un drept. De aceea, vă rugăm:
- Referiți-vă, pe cât posibil, doar la subiectul postării.
- Folosiți un limbaj decent.
- Dacă intrați în polemici cu alți comentatori, folosiți argumente, nu injurii.
- Pentru mesaje de interes personal adresate administratorilor blogului (schimb de link, propuneri de colaborare etc.) folosiți formularul de CONTACT, aflat în partea de sus a paginii.
Comentariile care nu respectă aceste cerințe nu vor putea fi publicate.
Vă mulțumim și vă așteptăm cu interes opiniile și sugestiile.

Avertisment!

Frumoasa Verde” este un blog de cultură generală, care cuprinde teme din toate domeniile vieții. Articolele din domeniul sănătății sunt alcătuite sau preluate cu grijă, din surse considerate de noi respectabile, dar nu se constituie în sfaturi medicale autorizate.