27 de răspunsuri foarte bune pentru atunci când nu ești de fapt OK

Cum mă simt?!

Este o întrebare pe care probabil că o puneți și la care răspundeți de mai multe ori pe zi: "Ce mai faci?"

Mulți dintre noi, influențați de normele sociale care încurajează menținerea unei aparențe de calm, răspundem de obicei rapid, cu un minim de reflecție și în trei cuvinte sau mai puțin.

Bine. Ocupat, dar bine. Nu prea rău.

A devenit atât de înrădăcinată încât orice abatere de la această normă nerostită poate fi tulburătoare și aproape îngrijorătoare. Uau, lucrurile trebuie să fie cu adevărat provocatoare pentru Alex pentru a răspunde la această întrebare cu onestitate în loc să o privească ca pe o simplă formalitate politicoasă.

În timp ce înclinația de a filtra totul, inclusiv emoțiile noastre, pentru a le face mai digerabile și mai puțin autentice, este pe deplin de înțeles, probabil că nu ne aduce beneficii. Dacă pretindem în mod constant că ne simțim bine atunci când nu este așa, am putea în cele din urmă să ne pierdem din vedere pe noi înșine ca indivizi de încredere, capabili să identificăm și să procesăm emoțiile ca niște adulți maturi? Mai mult decât atât, cum afectează acest lucru bunăstarea noastră mentală, relațiile și înțelegerea noastră colectivă a ceea ce este considerat "adecvat" pentru a discuta?

Putem fi cu toții de acord să eliminăm acest filtru asupra sentimentelor noastre?

Serios, este destul de surprinzător. În ciuda reducerii semnificative a stigmatizării și a conștientizării sporite din ultimii ani în jurul problemelor complexe de sănătate mintală, rămâne o provocare pentru noi să ne angajăm în conversații despre aspecte aparent simple, cum ar fi cum stăm cu adevărat.

Așadar, iată invitația oficială de a vă îngriji un pic mai puțin împreună cu noi. În onoarea Lunii de conștientizare a sănătății mintale, renunțăm la filtru pentru a promova un confort mai mare în discutarea acestor emoții neliniștitoare. Dacă ideea vi se pare puțin intimidantă, probabil că sunteți în locul potrivit. Gândiți-vă la aceasta ca la o zonă fără prejudecăți pentru a practica dialoguri despre sentimente profunde, emoții complicate și domeniul nuanțat al sănătății mintale.

Deci, cum ești, de fapt?

Înainte de a oferi un răspuns rapid și nechibzuit în trei cuvinte sau mai puțin, faceți o pauză pentru a vă contempla starea actuală. Vă simțiți puțin paralizat de perspectiva unei asemenea deschideri emoționale? Noi vă înțelegem. Iată 27 de răspunsuri superbe pentru acele momente în care, cu adevărat, nu ești bine:

1. Sincer, nu foarte bine. 

2. La un mic inconvenient distanță de a plânge în public. 

3. Echivalentul emoțional al acelei încurcături de căști și gunoaie de pe fundul sacoșei tale. 

4. Plin de cofeină și groază existențială. 

5. În prezent, hotărând (cu ajutor profesional) care dintre criteriile DSM-5-TR explică cel mai bine constelația mea unică de simptome. 

6. Tocmai am comandat înghețată și șervețele (și nimic altceva).

7. În terapie de cumpărături atât de adâncă încât am nevoie de un cărucior la Sephora.

8. Foarte rău de fapt. Mulțumesc că ai întrebat.  

9. Ca și cum Mercur a fost retrograd în ultimele 38 de luni. 

10. Aștept ca mersul la sală să-și facă efectul să-mi vindece anxietatea. 

11. Incredibil de neliniștită. 

12. Mă panichez la discotecă, dar și peste tot. 

13. Cu o nevoie disperată de căței, brânză sau un somn de 12 ore. Sau de toate trei.  

14. Meh.

15. Sticla mea de apă de suport emoțional este tot ce am acum.

16. Pe punctul de a renunța la tot, dacă mă lovesc și la degetul mic de la picior.

17. Nu prea grozav! 

18. Nu au un emoji pentru mine care stau întins pe podeaua bucătăriei și mă uit în gol la tavan, dar... imaginează-ți asta. 

19. Mă simt de parcă aș fi uitat ceva de când am absolvit facultatea.

20. La un pop-up de autentificare cu doi factori distanță de a da foc la tot.

21. Anxietatea mea are anxietate. 

22. Nu sunt bine. Dar voi fi.

23 Am avut câteva căderi minore astăzi, dar sper că acest latte cu lapte de ovăz îmi va rezolva întreaga viață. 

24. Având un pic de un cădere nervoasă. 

25. Atârn de un fir de ață, sincer să fiu.

26. În prezent, defilând prin certurile aleatorii de pe Twitter doar pentru a simți ceva.

27. Refuz să răspund. Următoarea întrebare?

Comentarii

POSTĂRI ALEATORII

Avertisment!

Frumoasa Verde” este un blog de cultură generală, care cuprinde teme din toate domeniile vieții. Articolele din domeniul sănătății sunt alcătuite sau preluate cu grijă, din surse considerate de noi respectabile, dar nu se constituie în sfaturi medicale autorizate.

CONTACT

Nume

E-mail *

Mesaj *