Celebritățile noastre și perlele lor + slideshow

-->

CELEBRITĂȚILE NOASTRE ȘI PERLELE LOR


Gigi Becali – cugetări

Nici nu ştiţi ce sensibilitate am eu în suflet, dar nu ştiu să mă exprim. Dacă aş şti, aş vorbi mai frumos decât Liiceanu şi Pleşu. 

Da cine e dom'ne Nichita Stănescu ăsta? A adus mai mulţi bani decât mine în România? 


Am citit Manualul războinicului luminii cu două markere. Cu galben am subliniat pasajele care mi-au plăcut şi unde m-am identificat cu eroul cărţii, iar cu verde pe cele care nu mi-au plăcut şi nu le-am citit.


Dacă mă respecţi o dată, te respect şi eu tot o dată. Dacă nu mă respecţi o dată, eu nu te respect de cinci ori.

Eu, în tinerețe, eram amfitrion pe oriunde mă duceam.


Ştiţi cât de mult scuip eu televizorul la mine acasă? Cum văd un nenorocit care vorbeşte de binele public, cum îi trag un scuipat.

Norica Nicolai ar da ani din viaţa ei ca să stea cu mine la masă, ca să mă simtă lângă ea.


Mass-media, după părerea mea, înseamnă televiziunile unde oamenii văd în direct pe oameni.


După ce-am văzut filmul Mihai Viteazul, mi-am zis că vreau să fac şi eu pentru România ce-a făcut Mihai Viteazul sau măcar Amza Pellea.


Oana Pellea să-şi vadă de treaba ei. Eu în campania electorală nu am folosit imaginea lui Amza Pellea, ci pe a lui Mihai Viteazu.


Mă sperie atracţia acestui partid care o are la populaţie.


Am vorbit cu văru-meu Giovanni şi cu Victor să facem un partid care să fim mai tari ca fraţii Kennedy. Am fi condus România. Dar n-au vrut, fraierii.


Partidul Noua Generaţie are o orientare de centru, când la stânga, când la dreapta, de la caz la caz.


Partidul Noua Generaţie va fi biserica politicii româneşti, iar eu voi fi Sfântul Petru.



Becali e un brand. Eu, la Avicola Iași, pot să fac pui Gigi Becali dacă vreau. 

Becalizarea României înseamnă că România este într-un cancer moral şi spiritual din care se va salva prin becalizare". 

Eu zic că, după Maniu şi Coposu, nu-l văd pe altul care, cu demnitate şi cu onoare şi cu putere de fapt şi curaj, să ducă acest partid unde este el.

După ce ajung preşedinte, îmi cer scuze poporului român, plec la Muntele Athos şi mă întorc mai puternic.


Eu sunt preşedintele preşedinţilor.


Am promis că pe trădătorul ăsta de Dan Voiculescu o să-l distrug până când o să-l nenorocesc.


Tăriceanu, VIP? Vă spun eu ce VIP e, Very Inportant Papagal. Auzi la el, ce tupeu obraznic!


Am vorbit chiar zilele trecute cu mai mulţi parteneri de afaceri. Oameni serioşi, din lumea interlopă.

Eu am înţeles că vorbim despre afaceriştii adevăraţi.
Acest Cocoş este un papagal.  


Eu am ajuns aici pe labele mele de urs şi pe sabia mea.

Dacă eu vreau să îmbrac cămaşa morţii, asta înseamnă că sunt legionar?


Eu cu viaţa mea, în fiecare dimineaţă, de când mă dau jos din pat, fac istorie.


M-am lăsat de fumat fiindcă dacă fumam însemna că ţigara era mai puternică decât mine, şi-atunci cum mai puteam eu să conduc ţara?


Mitică Dragomir este acelaşi pentru toţi şi diferit pentru fiecare.


M-am certat şi cu Mitică Dragomir, dar fără jigniri. El m-a făcut oligofren, eu l-am făcut zdreanţă, dar nu ne-am insultat. În schimb, Marian Iancu e obraznic şi umblă cu tot felul de jargoane care nu e bine să le dai la presă.

Gică Hagi este acelaşi prieten pe care l-am avut mereu, chiar dacă ne-am jignit sau ne-am înjurat.

A vrut să mă execute, am văzut un talent de escroc internaţional, de mare parşiv, că jignesc gorilele Stelei... Hagi are caracter zero, caracter murdar.

Copos e un nenorocit, un ţigan de doi lei, care a făcut în viaţa lui numai măgării. Dacă ţinea la cineva în viaţa lui, făcea şi el un act de caritate. Dădea şi el 13 lei la un cămin de bătrâni.
   
Mititelu minte şi fabulează prea mult. El nu ar fi prost şi idiot, dar fabulând mult se aruncă singur în derizoriu.

Prunea este cancerul fotbalului românesc, dar nu putem contesta prezenţa lui pe banca tehnică.

Nicu Badea e un fost securist care n-are sare şi piper şi pe Dragoş Săvulescu l-a prins nevasta cu un bărbat în pat.

Am avut o discuţie golănească cu Marian Iancu pentru că aşa s-a purtat şi el cu mine. Dacă mă mai atacă, o să vadă el! Să vedem cine e mai şmecher.

Dau câteva milioane de dolari şi îi terminăm pe homosexuali.

La botezul copilului lui Dică am băut şampanie şi după aia am spart paharul fiindcă aşa sunt eu: sunt un om care am sentimente, care trăiesc.

Steaua va purta zimbrul lui RAFO pe piept pentru un milion de euro. Asta înseamnă că Steaua nu-şi murdăreşte tricourile decât pentru sume care merită.


Două ore şi jumătate eu n-a existat nici o secundă în care să nu fiu campion.


Dacă marcăm un gol la început, pe urmă putem să jucăm şi la 0-0.


N-are cum să mă bată Copos pe mine în postul Paştelui. El e utecist, eu sunt creştin. Păi credeţi că Dumnezeu nu vede?


Marţi cu Steaua, Dumnezeu nu va fi galactic, fiindcă am fost la Muntele Athos şi m-am rugat.


Middlesbrough s-a calificat în faţa lui Basel fiindcă mi-a făcut mie Dumnezeu plăcerea să jucăm cu ei şi să-mi iau cămăşi din Anglia.


Meritul pentru titlul câştigat de Steaua e 50% al lui Olăroiu şi 50% al lui Protasov, dar cel mai mare merit e al meu.


Am luat doi peri din barba părintelui Visarion, care este un sfânt şi după aia le-am dat două goluri lui Standard Liege.


Dacă tot pupa icoanele de dimineaţa până seara, Iordănescu trebuia să se înscrie într-un partid creştin-democrat, nu social-democrat.


Pe tata nu putea să-l atingă nici o femeie, că-i zicea: „Ia mâna de pe mine, că-mi moare o oaie”.

Atunci când sunt supărat, mă retrag între oile mele şi mă liniştesc.
Perle de celebrități românești

Comentarii

  1. Cum, în 10 ani de Becali în fotbal ai strâns numai atâtea perle?!
    Mă aşteptam la nişte şiraguri lungi de să nu le poţi purta la gât!
    Cam puţine, dar bune şi astea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu puteam să înșirăm pe blog toate perlele lui Becali. Ar fi fost o postare fără sfârșit. :) Iar postarea nu e numai despre el, ci despre perlele mai multor persoane cunoscute - vezi slideshow.
      Gigi doar a avut „norocul” să se situeze în fruntea tuturor. :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Dar mai întâi, rețineți: A comenta pe acest blog (ca și pe oricare altul) este un privilegiu, nu un drept. De aceea, vă rugăm:
- Referiți-vă, pe cât posibil, doar la subiectul postării.
- Folosiți un limbaj decent.
- Dacă intrați în polemici cu alți comentatori, folosiți argumente, nu injurii.
- Pentru mesaje de interes personal adresate administratorilor blogului (schimb de link, propuneri de colaborare etc.) folosiți formularul de CONTACT, aflat în partea de sus a paginii.
Comentariile care nu respectă aceste cerințe nu vor putea fi publicate.
Vă mulțumim și vă așteptăm cu interes opiniile și sugestiile.

POSTĂRI ALEATORII

Avertisment!

Frumoasa Verde” este un blog de cultură generală, care cuprinde teme din toate domeniile vieții. Articolele din domeniul sănătății sunt alcătuite sau preluate cu grijă, din surse considerate de noi respectabile, dar nu se constituie în sfaturi medicale autorizate.

CONTACT

Nume

E-mail *

Mesaj *