David Icke - Prefăcătoria sau escroci pe care i-am cunoscut

-->

PREFĂCĂTORIA


...SAU ESCROCI PE CARE I-AM CUNOSCUT

A  schimba ceva în lume înseamnă a munci efectiv pentru asta, și nu a-i exploata pe cei care o fac,
în timp ce declari că ești tot „o iubire și o lumină”

Un politician britanic spunea odată că el ar putea face față opoziției – dar ceea ce-l sperie cel mai tare sunt cei din propriul lui partid. Pot înțelege acest sentiment, având în vedere lunga și dura mea experiență personală. În mod normal, oamenii care susțin că sunt de partea cuiva ar și trebui să fie. În ultimii 20 de ani, am întâlnit foarte mulți oameni care au declarat că-mi susțin munca și cât de importantă e ea, ca mai apoi să mi-o saboteze, în scopul de a obține beneficii personale, sau de a-mi exploata munca din punct de vedere financiar. Tot așa, am văzut oameni care au intrat în zona de cercetare și scoatere la lumină, ori în zona spirituală, devenind „omul zilei” pentru o scurtă perioadă de timp, pentru ca mai apoi să dispară definitiv. Nu găsesc nicio logică în toate astea. Ori susții ceea ce face cineva și contribui cu tot ce poți să-l ajuți, ori măcar nu-l sabota. Ori începi pe o direcție de cercetare dezvăluirile până ce treaba e terminată, ori nu te mai apuci. Se spune că atunci când îți iei un cățel, e un angajament pe viață. Ei bine, cam așa stau lucrurile cu oamenii de felul meu. Nu dai înapoi atunci când te afli la greu. Mergi mai departe, indiferent de forța opoziției care încearcă să te deturneze și să te distrugă, și indiferent de nivelul de ridiculizare, respingere și abuz. Când te vezi doborât la pământ, te ridici, te scuturi și o iei de la capăt. Devii mingea de cauciuc care se ridică și mai sus atunci când e trântită de podea.

Nu capitula niciodată. Doar dacă ești mort. Și nici atunci...

Ce rost are să începi ceva, dacă n-ai de gând să termini, sau măcar să faci o treabă bună atâta timp cât poți, sau ești lăsat. Ce rost are să afirmi că lumea se îndreaptă spre o dictatură globală, fascistă, pentru ca mai apoi să-ți faci bagajele și s-o ștergi pentru că „în bucătărie s-a făcut prea cald”? Deschide fereastra, bea un suc rece și continuă.

Doi oameni din viața mea, care mi-au spus cel mai des cât de mult mă iubesc și mă susțin, și cât de vital este pentru umanitate ca munca mea să reușească, s-au dovedit a fi și cei care mi-au creat cel mai teribil haos și stres în viață și cei mai distructivi pentru sănătatea, munca și situația mea financiară. Experiența îmi spune că motivația dintotdeauna a ambilor a fost aceea de a mă exploata financiar și de a se promova pe ei înșiși, pentru ca în final să distrugă tot ce-am realizat. Nu-i de mirare că am ajuns la tribunal cu amândoi, cu unul acum câțiva ani iar cu celălalt acum.


Motivul pentru care s-a întâmplat asta în ambele cazuri este același – o încercare de a mă priva de cea mai mare parte câștigului financiar din vânzarea cărților mele, la care niciunul dintre ei nu a contribuit cu o idee, un cuvânt, un rând scris. Oh, susțin ceea ce faci, atâta timp cât îmi primesc banii. Și chiar dacă-i primesc, tot o să încerc să te subminez în fel și chip, pentru că singurul show din oraș sunt eu, eu, eu și nici nu-mi pasă de tine sau de munca ta, atâta timp cât îmi primesc cecul prin poștă.
Primul și-a însușit o grămadă de bani acumulați de-a lungul multor ani, ascunzând adevăratul număr de cărți vândute și furând veniturile din cărțile necontabilizate. O parte din bani, spune el, i-ar fi cheltuit pe „consiliere spirituală” din partea diferiților guru New Age. Măcar și-a dat seama că avea nevoie de ceva consiliere... De asemenea, în ascuns, și-a trecut asupra lui drepturile asupra cărților mele în America de Nord și timp de 3 ani n-am primit niciun cent de pe urma vânzărilor mele de cărți și DVD-uri pe plan internațional, din cauza imenselor sume de bani pe care a trebuit să le plătesc Curții Federale de Justiție pentru a-mi recâștiga propriile drepturi la propriile cărți. Între timp, în toată această încâlceală, mi-am continuat munca de demascare a conspirației globale, deși  sfâșierea financiară și emoțională aproape mă paralizau. A fost o experiență foarte „plăcută” și încă mai e. Când începi să aduni tot ce a furat primul (fără să includem costurile legale, pe care le-am suportat eu) cu ceea ce acum cere cel de-al doilea, presupunând că primește câștig de cauză, însemna că cei doi vor avea acum în posesie marea majoritate a ceea ce am câștigat eu în ultimii 11 ani de pe urma cărților, DVD-urilor și conferințelor mele. Iar eu voi rămâne cu o mică fracțiune din ceea ce a produs efortul meu. Ooo, da, și colac peste pupăză, eu voi plăti un substanțial salariu lunar celui de-al doilea, până când mă voi apropia de vârsta de 70 de ani, însemnând ca va trebui să continui sa lucrez pentru această persoană cam tot restul vieții mele. Obținerea unui serviciu și câștigarea existenței proprii este ca o limbă străină pentru ei. Să mergi la serviciu este ceea ce alți oameni trebuie să facă, nu ei.
Nu-i așa că-i grozav să fii înconjurat de oameni care spun că-ți susțin activitatea, care este vitală pentru libertatea oamenilor?  Chiar nu știu cum m-aș fi descurcat fără ei. Al doilea, ca și primul, este tot „o iubire și o lumină” și toți trebuie să fie buni. Dar ca și la primul, totul este un bullshit de la început până la sfârșit. Ce bine că delfinii nu au conturi în bancă, că altfel și-ar fi angajat avocați chiar în acest moment. Sunt atât de sătul de bullshit-uri, nu numai din partea acestor doi oameni, ci și din partea multor altora din zona conspirație și a mișcării „spirituale”... Aceștia țin prelegeri, dar niciodată nu încep să aplice ceea ce spun. Totul e doar vorbărie și baloane de săpun, fără alt scop în afara celui de a se afirma. Exista câțiva cercetători și scriitori minunați în domeniul conspirației, precum și lucrări și informații foarte bune care circulă pe forumuri, youtube etc., dar Doamne!, în același timp, sunt și o mulțime de impostori, prefăcuți și obsedați de cultul personalității.

În timp ce Sistemul de Control se extinde, copiii sunt furați de către Stat din custodia părinților lor iubitori, iar milioane de ființe umane nedeclarate suferă și mor din cauza unor războaie manipulate. În acest timp, văd oameni care nu fac altceva decât să se jignească unii pe alții pe forumuri și chat room-uri, unde intră în dispute despre cine ar ști mai multe.

– Ce faci în legătură cu ceea ce se întâmplă în lume?
– Ei bine, intru pe forumuri și mă loghez sub numele de Bong-Bong.
– Bong-Bong?
– Da, comentariile Bong-Bong sunt ale mele. Sunt faimos pe forumuri!
– Faimos? Bong-Bong, de ce nu-ți folosești numele adevărat și nu ieși în față să susții lucrurile în care crezi?
– Păi, am văzut că dacă-ți folosești numele real, tendința e ca lumea să vrea să știe cine ești.

Exact! Asta era și ideea. Iar undeva, pe World Wide Web, un alt războinic face valuri:

Văd că Bong-Bong iar e pus pe fapte mari! O să mă loghez sub numele de Woo-Woo2 (cineva are deja Woo-Woo) și-i servesc lui Bong-Bong ăla ceva de nu se vede...”.


Nu poți dragule, mai întâi ar trebui să ai ceva, înainte de a i-o servi cuiva. Dumnezeule...

În timp ce Bong-Bong-ii și Woo-Woo-ii își continuă micile războaie între ei, bălăcărindu-se reciproc, iar avarii și egocentricii își văd de treburile lor, Sistemul de Control își continuă treaba fără nicio problemă, iar acei cercetători care chiar își fac datoria expunându-l sunt numiți de nebunii care nu se caută agenți CIA sau MI5 sau masoni, și toate astea fără nici cea mai mică dovadă.

– Tu cu ce ai fost de folos lumii azi?
– Am spus că cineva care vorbea despre Noua Ordine Mondială e de fapt un agent CIA.
– Serios? Și cum ai aflat acest lucru?
– Am citit undeva, pe un forum...

Mulțumesc Domnului că crește numărul oamenilor decenți, angajați și curajoși, care sunt pregătiți să și facă ceva, nu numai să vorbească. Dacă n-ar fi așa, poate că aș fi pus în situația să capitulez. Din fericire, nu e cazul. Și nu numai pentru asta. Când te uiți în ochii mamelor și taților înnebuniți de durere, care și-au pierdut copiii în ghearele mașinăriei care se numește Stat, nu se poate decât să continui, indiferent ce piedici ți se pun în cale.


Acum două săptămâni, am participat la protestul organizat în Trafalgar Square împotriva abuzurilor legate de copii, și acolo am întâlnit mulți părinți care-și adoră copiii, dar care au fost despărțiți de ei de către Mafia Serviciilor Sociale. Prin ce trec ei în fiecare moment nu poate fi înțeles, ci doar imaginat de către cei care nu se află în această situație. Inimi rănite, frânte, sentimentul de pierdere și nedreptate care-i copleșește... Iar aceasta este doar una din fațetele Sistemului Satanic de Control, rece și calculat. Priviți copiii mutilați sau morți în războaiele înscenate și suferința celor care-i iubesc. Uitați-vă la oamenii murind de foame într-o lume a abundenței, la catastrofa financiară pentru miliarde de cetățeni, provocată de diabolicul cartel bancar, care în același timp își plătește bonusuri astronomice. Lista pare fără de sfârșit, dar totul este bazat pe un singur concept: eu, eu, eu. Nedreptatea și cruzimea acestei lumi vin din partea celor obsedați de sine – Dar eu ce câștig? Ce e bun pentru mine? Cum fac ca rezultatul să fie în favoarea mea? Aceasta este atitudinea care duce la războaie în care câțiva pot schimba lumea, așa încât să fie pe placul lor, care-i calcă pe toți în picioare pentru a obține „cele mai bune rezultate pentru mine, care impun ca alții să-și folosească eforturile pentru a face cât mai bine pentru mine, pentru ca eu sa nu fac nici un efort, și ce dacă cei care muncesc rămân cu aproape nimic? Ce-ar fi să ne întrebăm ce e drept și corect în orice situație în care ne aflăm? Ce-ar fi să ne asumăm responsabilitatea pentru propriile vieți, în loc sa ne uităm la ce fac alții? Ce-ar fi să întrebăm ce putem face noi pentru alții, în loc să întrebăm ce pot face pentru mine?


Atunci am trăi într-o lume total diferită. Așa cum am spus la marșul împotriva abuzurilor copiilor, nedreptatea față de oricine este nedreptatea noastră. Dacă nu o considerăm așa pentru că nu suntem direct implicați, ea va deveni a noastră într-un fel sau altul. Astăzi, Statul ia copiii sau nepoții unora pe care nu-i cunoaștem. Ai cui copii vor fi „confiscați” mâine, dacă vom continua să ne uităm în altă parte? Cei care au căpătat darul de a cunoaște (în general prin munca altora) că lumea este manipulată de o forță profund diabolică, pentru un țel profund diabolic, și încă se mai gândesc doar la ei, sunt peste puterea mea de înțelegere. Eu vreau doar iubire și lumină, doar pace și bunătate... Trebuie să fie o glumă. Îi pot înțelege pe cei care nu fac nimic, crezând că lumea pe care o văd e și cea reală. Măcar ei au o scuză că nu trec la acțiune, deoarece nu văd că acțiunea este necesară. Aceștia pot fi orientați greșit sau naivi, dar măcar situația lor e de înțeles. Dar cei care dețin o anumită cunoaștere și înțelegere și nu fac nimic nu au nicio scuză. Iar și mai rău e cu cei care cunosc aceste lucruri, dar răspund prin subminarea și exploatarea fără milă a celor care iau concret atitudine și au rezultate.
Am cunoscut foarte mulți oameni de acest gen, de la cei care te înjură pe forumuri și website-uri pentru că ai succes în comunicarea de informație suprimată, asta însemnând că ești unul dintre ei, până la cei care sunt fericiți să-ți facă viața chiar și mai grea, în timp ce, în mod pervers, te văd ca o rampă de lansare a vieții lor. Primii nu prea contează, ei sunt doar niște idioți, așa că pot spune ce vor, dar ceilalți îmi întorc stomacul pe dos. Într-o bună zi, ei vor trebui să părăsească acest costum spațial genetic care este corpul uman, pentru a-și vedea faptele, sau lipsa faptelor, de pe un alt nivel de percepție. Nu-i invidiez pentru asta, pentru că vor vedea, spre oroarea lor, că ceea ce au crezut tot timpul că era just pentru ei, era de fapt exact opusul. De la acel stadiu de largă cunoaștere, vor înțelege în sfârșit că ceea ce era corect pentru ei, era corect și just pentru toți. Pentru că fiecare este eu, infinitul eu. Foarte mulți oameni vorbesc despre aceste lucruri pentru că au citit despre ele în cărțile altcuiva și postează cuvintele lor pe bloguri și site-uri ca și cum au înțeles totul perfect și ei sunt niște îngerași... Dar acestea sunt doar concepte pentru ei. Este a vorbi și nu a face, ca să nu mai spun și a fi. Cu alte cuvinte, este o prefăcătorie...

Sursa: www.davidicke.com: „Faking it... or frauds I have known” (The David Icke Newsletter, August 22nd, 2010)
Traducerea: Olga Constantin (Frumoasa Verde)
 
-->

Comentarii

POSTĂRI ALEATORII

Avertisment!

Frumoasa Verde” este un blog de cultură generală, care cuprinde teme din toate domeniile vieții. Articolele din domeniul sănătății sunt alcătuite sau preluate cu grijă, din surse considerate de noi respectabile, dar nu se constituie în sfaturi medicale autorizate.

CONTACT

Nume

E-mail *

Mesaj *