MISTERUL CELOR DOUĂ CULTURI GEMENE
DE PE MALURILE OPUSE ALE ATLANTICULUI
Richard Cassaro
Egiptenii antici din Africa și
pre-incașii/incașii din America de Sud au evoluat în părți opuse ale globului
și n-au fost niciodată în contact. Cu toate acestea, ambele culturi au
dezvoltat aceleași forme de artă, arhitectură, simbolism, mitologie și religie.
Aflați în fața acestei enigme, savanții epocii victoriene (secolul al XIX-lea)
au concluzionat că ambele culturi trebuie să fi fost urmașele aceleiași „epoci
de aur” – civilizația-mamă Atlantida. Astăzi, însă, similitudinile Egipt/Inca
nu numai că sunt ignorate de către experții americani și cei europeni, ci chiar
suprimate.
Există nenumărate asemănări evidente care leagă cele două culturi și-i
nedumeresc pe cercetători, deoarece egiptenii și incașii din antichitate erau
separați de un ocean. În fața acestei enigme, savanții victorieni au dedus că
ambele culturi moșteniseră aceeași înaltă înțelepciune din aceeași sursă mai
veche, o civilizație-mamă dispărută. Pentru cercetătorii victorieni, această
ipoteză dădea o explicație satisfăcătoare paralelelor existente. Bazându-și
concluziile pe scrierile lui Platon și ale altor istorici antici, ei au numit
această civilizație-mamă Atlantida.
În prezent, istoricii și arheologii resping această idee cu vehemență și
chiar cu ostilitate, în timp ce paralelele dintre cultura pre-incașă/incașă și
cea egipteană sunt ignorate sistematic, deși aceste similitudini fuseseră atent
observate și consemnate cu mai bine de un secol în urmă. Căci într-adevăr,
mințile strălucite ale savanților victorieni nu au ignorat asemănările
evidente, fiind convinși că Atlantida a fost o civilizație reală. Și iată de
ce:
PIRAMIDELE
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii au construit piramide din
piatră și piramide în trepte în deșert, de-a lungul unor cursuri de apă,
aliniate după punctele cardinale. În ambele cazuri, în interiorul lor erau
îngropate persoane decedate.
MUMIILE
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii își mumificau morții, ceea
ce simboliza viața de dincolo de moarte. Mumiile erau plasate în interiorul
piramidelor, adesea împreună cu ofrande de alimente și obiecte personale.
Ambele culturi credeau în viața de dincolo de moartea fizică.
Mumii
cu brațele încrucișate
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii încrucișau brațele
morților mumificați. Această postură semnifica starea de echilibru cu care
decedatul intra în moarte, așa cum și-a trăit și viața: într-un echilibru
perfect, precum cele două brațe ale unei balanțe.
MĂȘTI FUNERARE DIN AUR
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii aplicau măști de aur pe
fețele celor decedați. Acestea simbolizau întoarcerea lor în eternitate, de
cealaltă parte a vălului, în casa de sus, din ceruri, care este spirituală și
eternă, nu ca pământul, care este fizic și temporar. Există, de asemenea, și un
sens alchimic al acestui ritual: cât timp au fost aici, aceste suflete eterne
au căpătat forma umană de plumb, pentru ca după moarte să se preschimbe în cea de
aur.pace
BIJUTERII REPREZENTÂND ANIMALE ANTITETICE
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii își împodobeau morții cu
bijuterii de aur (coliere și brățări), la capătul cărora creau chipuri de
animale gemene, privind în direcții opuse. Acestea simbolizau puterile noastre
de om/animal, aflate într-un echilibru perfect și etern. Această stare de
echilibru este modul în care se obține transformarea alchimică – aurul.
ZIDĂRIE ÎN PIATRĂ SIMILARĂ
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii au construit ziduri de
piatră similare ca tehnică până în cele mai mici detalii – tăierea, bombarea și
înclinarea pietrelor. Care este rațiunea pentru care ambele culturi au aplicat
același procedeu și cum poate fi explicat acest lucru?
PRECIZIE ÎN TĂIEREA PIETREI
Atât meșterii egipteni cât și cei pre-incașii/incașii au tăiat pietre
masive cu atâta precizie, încât nu poți introduce o coală de hârtie între două
blocuri de piatră; și aceasta, fără a folosi mortar. Acest fapt simbolizează
căutarea atingerii perfecțiunii, care ne duce mai aproape de casa noastră
celestă, spirituală, și originea noastră eternă.
UȘI TRAPEZOIDALE
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii au construit uși
trapezoidale. Această formă semnifica avansarea spirituală. Forma trapezului
este asemănătoare cu cea triunghiului,
care înseamnă ascensiune și transcendere spirituală. Ușile trapezoidale se
întâlnesc în multe culturi antice. Ele au legătură cu starea în care se găsea
umanitatea în trecutul îndepărtat, când oamenii erau calmi și capabili să
atingă nirvana. Acest tip de ușă este simbolul înaltei înțelepciuni pe care o
posedau în acele vremuri strămoșii noștri antici.
ȘERPI SCULPTAȚI DEASUPRA UȘILOR
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii sculptau doi șerpi plasați
simetric deasupra ușilor trapezoidale prin care se intra în temple. În mod
sigur, aici este vorba de echilibrarea energiilor opuse, prin simbolul acestor
animale gemene, reprezentate simetric în dreapta și în stânga ușii. Această
imagine a contrariilor în echilibru este „idealul” care li se preda celor care
treceau pragul acestor clădiri, pentru a deveni mai spirituali.
CRANII ALUNGITE
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii alungeau craniile copiilor
lor, pentru a le ascuți simțurile și pentru a le îmbunătăți percepția
spirituală. Această practică bizară, similară ambelor culturi, nu a ridicat
semne de întrebare cercetătorilor moderni, cel puțin nu cât ar fi trebuit.
OBELISCURI CU HIEROGLIFE
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii au construit și ridicat
obeliscuri sacre, ca dispozitive de putere masculină, fertilitate, naștere, longevitate,
forță. Obeliscurilor li se acorda un respect deosebit, acestea numărându-se
printre cele mai venerate simboluri.
TEMPLE CU HIEROGLIFE, REZISTENTE LA CUTREMURE
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii au ridicat clădiri
rezistente la cutremure, folosind aceeași metodă a zidurilor înclinate spre
interior, trecând astfel cu brio testul timpului.
RELIGIE SOLARĂ
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii au folosit simbolismul
solar, ca parte centrală a religiei lor. În această privință, cele două religii
au fost identice. În Egipt, zeul soarelui era Ra, iar în Peru, zeitatea solară
era Inti. În ambele culturi, omul este o zeitate solară. Soarele este simbolul
tău, al sufletului tău. Tu ești un soare etern și divin. Te-ai încarnat
în mod voluntar în materie și acum ești amnezic: ai uitat de sinele tău
spiritual, ai rătăcit drumul spre casă.
SIMBOLISM SOLAR PARALEL
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii au creat reprezentări ale
unor zeități-animale, poziționate simetric la dreapta și la stânga unui simbol
central al soarelui. Așa cum soarele din cer asigură un echilibru perfect între
iarnă și vară, între frigul extrem și căldura extremă, este vital ca soarele
nostru interior (sufletul nostru etern) să ne echilibreze energiile animalice
gemene: cea pozitivă și cea negativă, instinctele, dorințele, imboldurile,
poftele etc., pentru a rămâne în echilibru și armonie cu natura.
ANIMALE PE FRUNTE
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii au folosit motivul
„animalului pe frunte”, pentru a evoca puterea celui de-al treilea ochi. Ambele
culturi au înțeles că noi ne putem crea o anume stare de transă, în timpul
căreia ne trezim așa-numitul ochi al minții, ochiul interior sau cel de-al
treilea ochi. Acesta este un simbol al iluminării spirituale, despre care se
crede că există în zona frontală, deasupra și între cei doi ochi, exact în
locul în care este plasat în imaginea de mai sus.
SIMBOLUL TREPTELOR
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii au folosit motivul
treptelor, care simbolizează ascensiunea graduală pe care o realizează
inițiatul în călătoria sa de la omul de jos la cel luminat. Roma nu a fost
construită într-o zi. N-ai să-l găsești pe Iisus sau pe Buddha în tine într-o
singură zi. Ascensiunea presupune timp și efort.
TRIPTICUL – TEMPLELE CU TREI UȘI
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii au construit
temple-triptic. Tripticul este un design arhitectural utilizat în toată lumea.
Simbolizează aceeași religie universală, practicată pretutindeni în lumea
antică. Această religie se bazează pe echilibrul contrariilor, descris mai sus.
Cele trei uși gemene exterioare simbolizează opoziția, partea stângă/partea
dreaptă a sinelui nostru temporar, în timp ce ușa din mijloc simbolizează
punctul central al eternității sinelui nostru. Templele-triptic i-au inspirat
mai târziu pe masoni, constructorii catedralelor gotice. Aflați mai mult aici.
SCOABE METALICE
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii au tăiat pietre enorme, pe
care le-au îmbinat apoi perfect, cu ajutorul unor scoabe metalice. Care sunt
șansele ca această tehnică să fie inventată, după milioane de ani de evoluție
umană, aproape în același timp (plus sau minus 1000 de ani) în două părți opuse
ale globului?
ÎNCLINAREA
CONSTRUCȚIILOR SPRE INTERIOR
(REZISTENȚĂ
LA CUTREMURE)
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii au construit temple și
morminte ale căror ziduri nu sunt perfect perpendiculare pe sol, ci înclinate
spre interior.
SICRIE ANTROPOMORFICE
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii construiau sicrie
antropomorfice pentru cei decedați, făcându-le să arate ca zeul local sau ca
eroul care a învins moartea și a trăit să-și spună povestea. Acesta era un
exemplu de urmat dat maselor, pentru că toți trebuiau să sfideze moartea,
căutând și aflând adevărata eternitate în ei înșiși.
CERCUL SOLAR AL CELUI DE-AL TREILEA OCHI, PE FRUNTE
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii reprezentau forme
circulare pe frunte, indicând astfel locul celui de-al treilea ochi. În
mitologia greacă și apoi în cea romană, ciclopul era un membru al rasei
primordiale de giganți, care aveau un singur ochi, rotund, situat în mijlocul
frunții.
Imaginea
soarelui, asociată cu ochiul rotund din cap
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii decorau cel de-al treilea
ochi cu imagistica soarelui. Soarele este ochiul din cer, și multe civilizații
antice reprezentau soarele ca pe un ochi, nu numai egiptenii și incașii.
SIMBOLURI ALE OCHIULUI SINGULAR
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii au desenat simbolul
soarelui, ambele culturi asociind soarele cu un ochi și invers, având
convingerea că ochiul singular (ochiul minții sau al treilea ochi) este soarele
interior, adică sufletul.
ARHITECTURĂ MEGALITICĂ
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii și-au construit cele mai
importante temple folosind pietre masive, unele dintre ele cântărind sute de
tone.
AMBARCAȚIUNI DIN TRESTIE
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii și-au construit bărci
similare, din trestie.
ZEITĂȚI PLUTITOARE
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii au reprezentat în arta lor
zeități plutitoare
SIMBOLUL FALIC
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii au creat simboluri falice,
asociindu-le cu fertilitatea.
SPIRALE
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii au reprezentat în arta lor
spirale, pentru a simboliza intrarea/ieșirea noastră din lumile
materiale/spirituale, lumi care cuprind ambele laturi ale ființei noastre, ca
ființă eternă.
TEMPLE ELABORATE
Egiptenii antici și pre-incașii/incașii au proiectat și construit
temple asemănătoare.
ȘERPI REPREZENTAȚI SIMETRIC
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii au utilizat simetria în decorarea
obiectele lor, echilibrând dreapta cu stânga. Deseori au reprezentat șerpi în
poziții simetrice.
TEHNICA CONSTRUCȚIILOR ÎN PIATRĂ
Egiptenii antici și pre-incașii/incașii au utilizat același stil
în tăierea pietrelor folosite la construcțiile megalitice.
ARTĂ SIMETRICĂ
Egiptenii antici și pre-incașii/incașii au creat obiecte de artă
similare, axate pe simetrie și simbolism ezoteric.pe
DISCUL
SOARELUI - CERCUL CU UN PUNCT ÎN CENTRU
Atât egiptenii antici cât și pre-incașii/incașii și-au reprezentat zeitatea
solară sub forma unui cerc cu un punct în mijloc, care este, de asemenea, un
simbol al sinelui în ambele culturi.pace
DOVEZI
ALE EXISTENȚEI ATLANTIDEI
Într-adevăr, cele două culturi – incașă și egipteană – sunt profund
asemănătoare. Descoperind multe dintre aceste paralele, savanții epocii
victoriene au tras concluzia că cele două culturi au fost produsul aceleiași
culturi-mamă ancestrale, cultura Atlantidei sau „Epoca de aur”. Studiind
scrierile lui Platon și ale unor istorici clasici, ei au exprimat ipoteza scufundării
Atlantidei în Oceanul Atlantic, ca urmare a unei catastrofe naturale de tipul
potopului, dar atlanții au lăsat avanposturi ale acestei culturi pe ambele țărmuri ale
Atlanticului. Egiptenii și incașii n-au intrat niciodată în contact. Cu toate
acestea, ei au moștenit aceeași cultură.
Mușamalizarea
academică
Cercetătorii occidentali și instituțiile academice ignoră existența
Atlantidei. Și mai rău, ei suprimă dovezile bizare ale acestei paralele
culturale evidente. De ce oare? De fapt, acești istorici și arheologi sunt niște
oameni onești, care depun o muncă extraordinar de laborioasă, dezgropând
artefacte din trecutul nostru îndepărtat. Dar ei sunt închiși într-o paradigmă
care vede societatea noastră actuală ca pe o culme a evoluției umane. Ei văd istoria ca
pe un proces evolutiv linear, de la omul cavernelor la civilizația tehnologică
de azi, supremă în mintea lor. Ei sunt captivii acestei idei evoluționiste și
le vine greu să accepte că într-un trecut atât de îndepărtat a existat o
civilizație, o epocă de aur mult mai avansată decât cea în care ne aflăm
astăzi, din punct de vedere spiritual, psihologic și tehnologic, și care era
capabilă să facă lucruri pe care noi nu le putem face. Evoluția culturală este
lentila prin care văd ei realitatea, și de aceea resping orice anomalie sau dau
explicații îndoielnice pentru orice dovadă care nu se încadrează în această
realitate. A fi cercetător, om de știință, membru al unei academii este o
profesie onorabilă. Dacă vrei să faci parte din această structură, să câștigi o
bursă, să fii publicat, să primești finanțare pentru cercetare sau să urci pe
scara ierarhică, trebuie să te conformezi, adică să te încadrezi în paradigma
evoluționistă. În felul acesta este controlată cercetarea trecutului
umanității. Dar controlată de cine și de ce?
Guvernul invizibil
Controlând majoritatea instituțiilor academice și mass media, un grup
elitist de familii corporatiste ascunde cu succes adevărurile istorice și
spirituale ale trecutului nostru. Scopul acestui grup este acela de a menține
sistemul economic global actual și tirania politică, pe care le-au instituit
strămoșii lor cu mai bine de 100 de ani în urmă. Acest sistem a fost numit de
către lideri americani influenți Guvernul invizibil. Concret, această elită ascunde faptul că pe pământ a existat
odată, în trecutul îndepărtat, o „Epocă de aur” sofisticată. Această
civilizație s-a sfârșit abrupt, dar a lăsat în urmă o doctrină spirituală
extrem de avansată. Primele civilizații ale lumii au moștenit și practicat
această doctrină sau „religie universală” printr-un proces numit
„hiperdifuzionism” (toate culturile lumii își au originea într-una singură),
termen inventat de către mediul academic și făcut cunoscut de către mass media.
Minimalizând sau desființând orice studiu academic care făcea referire la
modelul hiperdifuzionist al istoriei (larg acceptat de oamenii de știință din
secolele trecute, care numeau această epocă de aur „Atlantida”) elita ne-a
ținut departe de această religie universală. În acest fel, ei ne-au împiedicat accesul
la înțelepciune și ne-au suprimat potențialul de trezire, care le-ar fi
periclitat hegemonia globală.
Articolul de mai sus v-a prezentat un singur exemplu de hiperdifuzionism
din trecut. Este o dovadă revelatoare a faptului că o civilizație foarte
avansată, care a înflorit de-a lungul Nilului, în Africa, este ciudat de asemănătoare
cu o cultură care s-a dezvoltat de partea cealaltă a globului, în zona Munților
Anzi din Peru. Ceea ce ați văzut este dovada unei religii universale, de-o parte
și de alta a Atlanticului. Este important de subliniat că această religie
universală nu este o ficțiune. Dacă într-o zi ea ar fi larg cunoscută, oamenii
ar deveni extrem de puternici prin natura spiritualității lor și ar rupe
lanțurile sclaviei. Ar detrona Guvernul invizibil, această malefică organizație
care a oprimat masele secole la rând, ascunzându-le adevărul despre viața
noastră pe pământ.
Traducerea:
Olga Constantin (Frumoasa Verde)
NO COMENT !!
RăspundețiȘtergereThor Heyerdahl a demonstrat ca se pot traversa oceanele cu ambarcatiuni simple. Credeti ca expeditiile lui au fost finantate si popularizate de iudeo-masoni pentru a contrazice mitul Atlantidei? S-a mai scris ca in mumiile egiptene s-a gasit cocaina. Acest fel de afirmatie arata ca intre incasi si egipteni a existat o legatura in antichitate. Poate ca mumiile egiptene au fost contaminate intentionat ca sa se contrazica posibilitatea evolutiei celor doua civilizatii in afara oricaror contacte. MarSand&Co.
RăspundețiȘtergereMarSand, mai citește o dată articolul, de data asta cu atenție. Nu autorul său afirmă că cele două culturi nu s-au aflat niciodată în contact, ci oamenii de știință actuali. Prin acest articol,Richard Cassaro chiar asta demonstrează: faptul că aceste populații au împărtășit o cultură comună, lucru negat de istoria oficială, deși dovezile susțin contrariul.
Ștergere