-->
RASISMUL EVOLUȚIONIST
Cei care
susţin evoluţionismul refuză, de obicei, orice confruntare deplină cu faptele.
Acceptă doar ceea ce le convine şi se feresc de restul. Astfel, faptul că toate
bazele teoriei lui Darwin au fost demolate nu-i împiedică pe mulţi să continue să-l adore.
Şi asta, chiar dacă se ştie că Darwin a folosit în mod conştient speculaţii şi
afirmaţii fără acoperire.
De asemenea,
faptul că nu există nicio „lege a evoluţiei” demonstrată ştiinţific şi nicio
dovadă ştiinţifică de „speciaţie” (apariţia unei specii noi), nu-i trezeşte pe
susţinătorii evoluţionismului. De fapt, evoluţionismul este susţinut în
principal de o majoritate de oameni fără cultură ştiinţifică serioasă,
îndoctrinaţi în şcoală şi prin mass-media să creadă în evoluţionism. Aceşti
credincioşi ai evoluţionismului, care ajung în fanatismul lor la injurii şi
chiar la violenţă fizică dacă le combaţi credinţa, sunt cei pe care se bazează
mai-marii evoluţionismului. Prin aceşti credincioşi evoluţionişti se justifică
realizarea de filme, cărţi, emisiuni şi conferinţe mai degrabă fantastice decât
ştiinţifice. Şi astfel, înşelăciunea merge mai departe. Credincioşii
evoluţionişti nu-şi dau seama cât se câştigă prin aceste filme, cărţi, emisiuni
şi conferinţe, ca şi prin acordarea de premii, pretindere de fonduri „de
cercetare”, burse evoluţioniste ş.a.m.d. Bani care sunt luaţi din buzunarele
lor, pe diferite căi. Pentru a realiza această înşelare, se foloseşte o
propagandă abilă şi complicată, care determină pe un amator ce caută adevărul
să renunţe, extenuat. Prin această propagandă sunt acoperite şi falsurile
evoluţioniste, se asigură şi fanatismul evoluţioniştilor şi se ascund şi consecinţele,
cel puţin criminale, ale doctrinei evoluţioniste.
Un exemplu privind aceste consecinţe criminale îl constituie rasismul ştiinţific.
Ideea e simplă şi dacă evoluţionismul e ştiinţă, e extrem de
ştiinţifică: dacă există evoluţie prin lupta pentru supravieţuire şi selecţie
naturală (ba chiar şi artificială) înseamnă că e firesc să existe şi la oameni
acest fenomen; deci există grupuri de oameni care, fiind înzestraţi mai bine
genetic, sunt calea spre o rasă umană superioară, ori chiar către o nouă
specie. Această ideea a fost formulată şi propagată de mulţi „filozofi”,
politicieni, artişti, de la Nietzsche până la cei de azi, sub diferite
forme.
În cultura
contemporană, această idee se regăseşte în „Mutant X”, în celebrul serial SF „Andromeda”,
în „Războiul stelelor”, în scrierile SF ale unor autori ca Arthur Clarke,
Gerard Klein, Norman Spinard, Robert Sheckley, Arcadie şi Boris Strugaţki etc.
Totuşi, politica actuală interzice şi condamnă rasismul. Ca urmare,
evoluţioniştilor „de rând” li se ascunde adevărul despre rasismul ştiinţific
evoluţionist prin cele mai diverse metode, de la ignorare la persecutarea celor
care încearcă să arate adevărul, sau măcar să-l afle. Multe din teribilele
războaie rasiste ale secolelor XIX-XX, ca şi din conflictele secolului XXI au
la bază religia evoluţionistă, ideile lui Darwin şi ale urmaşilor lui. Pentru o
mărturie occidentală în această privinţă, oferim următorul material, preluat de
la Asociaţia PROVITA Bucureşti:
EUGENIA ŞI ALTE RELE
Dale Ahlquist
În al doilea
deceniu al secolului XX, a devenit foarte la modă o idee printre cei care
considerau că este dreptul lor să creeze tendinţe sociale. Familiile bogate au
luat-o ca pe o cauză măreaţă, finanţând cu generozitate cercetările în domeniu.
Ziarul The New York Times o lăuda,
numind-o „noua ştiinţă” minunată. Oameni de ştiinţă, ca celebrul biolog Luther
Burbank, o ridicau în slăvi, fără ruşine. Profesori renumiţi ca Charles Elliot,
rectorul Universităţii Harvard, o promovau ca pe o soluţie la bolile sociale.
Şcolile publice din America şi-au jucat şi ele rolul. În 1920, manualele
de ştiinţă socială din învăţământul preuniversitar includeau predarea
principiilor acestei noi idei. Ca să nu se lase mai prejos, judecătorii şi
medicii cereau ca asemenea principii să devină legi. Congresul american a fost
de acord, adoptând în 1924 Legea imigrării, pentru a-i îndepărta de
America pe oamenii veniţi din Europa de sud şi de est, pe ideea că sunt „inferiori”.
În 1927, Curtea Supremă a SUA s-a alăturat acestui cor de voci, votând cu o
majoritate de 8 la 1 ca sterilizarea bărbaţilor şi femeilor „nedoriţi de
societate” să devină constituţională. Ideea se numea „eugenie” şi nu şi-a găsit
critici în rândul mass-media din ţările anglofone. Când a scris această carte,
Chesterton se afla singur în faţa elitei intelectuale din epoca sa. Totuşi,
spre eterna sa cinste, nu a lăsat niciun semn c-ar fi fost intimidat de
prestigiul potrivnicilor săi.
Eugenia este
un cuvânt care sună frumos, deoarece combină cuvintele greceşti „bun” şi „naştere”,
adică „naştere bună”. Francis Galton, care a creat şi cuvântul şi ideea,
propunea prin eugenie „îmbunătăţirea omenirii”. Dar iată cât de departe poate
ajunge acest cuvânt care sună atât de bine. Definiţia actuală a eugeniei este
înspăimântătoare: înmulţirea selectivă şi controlată a rasei umane. Galton şi-a
fundamentat ideile pe teoriile vărului său, Charles Darwin. Cam la începutul
secolului XX, când teoria lui Darwin a fost îmbrăţişată cu toată încrederea de
către ştiinţă, eugenia a avut parte de o bună mediatizare. Ziarul The New York Times a publicat constant
articole pozitive despre eugenie. Luther Burbank şi alţi oameni de ştiinţă au
promovat eugenia. George Bernard Shaw a declarat că nimic altceva n-ar putea
salva civilizaţia, decât o religie a eugeniei. Un singur scriitor a scris o
carte împotriva eugeniei: G.K. Chesterton. Eugenia şi alte rele este cel
mai profetic volum al său.
Eugenia a
condus direct la mişcarea pentru controlul naşterii. Aici au fost implicaţi
actori ca Margaret Sanger, care era membră al Societăţii Americane de Eugenie
şi editor al revistei Birth Control
Review. Filozofia primordială a grupului era trâmbiţată prin sloganele de
pe coperta acestei reviste: „Mai mulţi copii pentru cei potriviţi şi mai puţini
pentru cei nepotriviţi”. Sanger nu ascundea pe cine îi considera „nepotriviţi”:
„evrei, slavi, catolici şi negri”. Ea îşi înfiinţa clinicile de control al
naşterilor chiar în vecinătatea acestora şi promova deschis ideea că asemenea
oameni ar trebui să facă o cerere pentru a li se permite în mod oficial să aibă
copii, la fel cum „imigranţii fac cerere pentru vize”.
De ce nu
auzim acum nimic despre această legătură a lui Margaret Sanger, fondatoarea
organizaţiei Planned Parenthood, cu
eugenia? [n.tr.: Planned Parenthood
este cea mai mare organizaţie de planificare familială din SUA].
Două
cuvinte: Adolf Hitler. Acesta a instituit oficial eugenia, făcând ca o ţară
întreagă să-i pună în aplicare principiile, care spuneau nu numai să
înmulţească numărul celor pe care el îi considera că fac parte dintr-o rasă
superioară, ci să-i elimine pe toţi cei pe care-i credea inferiori. Unde a
găsit Hitler susţinere pentru ideile sale eugenice? La Margaret Sanger şi la
cercul său. Oamenii de ştiinţă din Germania nazistă scriau articole în
revista lui Margaret Sanger, Birth
Control Review, iar membrii Ligii pentru Controlul Naşterilor a lui
Margaret Sanger au vizitat Germania nazistă, au participat la şedinţele Curţii
Supreme de Eugenie şi s-au întors în America cu studii despre modul în care
Legea sterilizării din această ţară „stârpea cele mai rele tendinţe moştenite
ale rasei germane într-un mod ştiinţific şi uman cu adevărat”.
După cel
de-Al Doilea Război Mondial, când lumea a aflat despre ororile Holocaustului şi
lagărele de concentrare, termenul de eugenie a fost discreditat total. Margaret
Sanger s-a distanţat rapid de eugenie şi a început să scoată în evidenţă ideea
controlului naşterilor ca fiind o chestiune feministă. Nu s-a mai auzit nimic
despre eugenie. Din păcate, filozofia din spatele eugeniei există astăzi
printre noi. În general vorbind, toate argumentele iniţiale în favoarea
eugeniei au devenit aceleaşi argumente în favoarea controlului naşterilor, a
avortului, a eutanasiei şi chiar a clonării. Chesterton a înţeles acest lucru.
L-a înţeles din 1910, când a început scrierea cărţii sale, publicată abia în
1922. Chesterton vedea în eugenie exact ceea ce vedem noi azi în controlul naşterilor,
avort, eutanasie. Doar că el a prevăzut asta cu mult înainte de a se întâmpla.
Eugenia, ca
şi avortul, îşi sprijină avantajele pe negarea umanităţii unei clase întregi de
oameni. Pentru eugenie, „nepotriviţii” erau de obicei cei săraci, cei slabi
sau pur şi simplu etniile cu mulţi copii. În cazul avortului, există avantajul cuiva
de a-l elimina pe cel mai slab şi mai lipsit de apărare dintre fiinţele umane:
copilul nenăscut. Cum scria Chesterton: „Este căutată viaţa celui mai slab, ca
să-i fie luată”.
Eugenia şi
avortul sunt două idei ale tiraniei elitei, care decide cine trebuie să
trăiască şi cine trebuie să moară. Şi dacă e vorba de elită, e vorba de bani.
Rockefeller-ii şi Carnegie-ii şi alţi lorzi ai capitalului au finanţat
cercetările eugenice din anii ’20. Ei au continuat să fie susţinătorii
principali ai organizaţiei Planned
Parenthood. Chesterton e de părere că bogăţia şi ştiinţele sociale
susţinute de bogaţi încearcă experimente inumane, iar când eşuează, experimentele
devin şi mai inumane. Aceşti oameni sunt inumani deoarece n-au nici un
dumnezeu. Industriașul bogat a devenit agnostic, a declarat Chesterton „nu atât
pentru că nu ştia unde se află, ci pentru că voia să uite unde se află. Mulţi
bogaţi au luat calea scepticismului, aşa cum săracii iau calea băuturii,
deoarece aceasta era pentru ei o ieşire din impas”.
Eugenia
înseamnă tirania ştiinţei. Uitaţi de vechiul argument conform căruia religia
persecută ştiinţa. Chesterton arată că în lumea modernă se întâmplă complet
invers. Ştiinţa este cea care încearcă o tiranie prin intermediul statului. Cea
care foloseşte într-adevăr arma seculară este Ştiinţa. Iar crezul care acaparează
şcolile, crezul impus prin amenzi şi închisoare, crezul proclamat nu în
predici, ci în statute, şi care este răspândit nu de pelerini, ci de poliţişti
– acest crez este un sistem de gândire care a început cu Evoluţia şi a sfârşit
cu Eugenia. Materialismul este cu adevărat Biserica noastră oficială, căci
guvernul va ajuta realmente la persecutarea ereticilor săi.
Chesterton susţine că problema ştiinţei oficiale este aceea că ea devine
treptat tot mai oficială, în timp ce devine tot mai puţin ştiinţifică. „Omul de
pe stradă, spune el, trebuie să fie total la mila unei preoţimi academice”.
Dacă oamenii cărora le pasă de adevărurile tradiţionale încearcă să obiecteze
împotriva eugeniei, a controlului naşterilor sau a clonării, sunt îngrădiţi de
ceea ce Chesterton numeşte „aceeaşi ştiinţă rigidă, aceeaşi birocraţie tirană
şi acelaşi terorism al profesorilor de mâna a şaptea”.
Efectul Canar (The Canary
Effect) (RO)
„Documentarul ne reaminteşte un
subiect extrem de delicat al istoriei mondiale, drama seculară a populaţiei
americane indigene, nelăsându-ne să uităm că lagărele de concentrare nu au fost
inventate de nazişti sau de Stalin, ci de americani, în încercarea de a
îndoctrina şi chiar extermina o populaţie incomodă, care le amintea permanent,
prin simpla prezenţă, că-şi întemeiaseră ţara şi averile pe crimă şi jaf...”.
Citiți întregul articol aici:
Scientific Racism: The Eugenics
of Social Darwinism
-->
Unul dintre cei mai mari adepti ai eugeniei ,este Bill Gates ( impreuna cu nevasta lui ).A recunoscut si e chiar mandru de asta .
RăspundețiȘtergereLa fel si Hillary Clinton.
Așa e!I-am văzut discursul lui Bill Gates pe www.ted.com. Citisem anterior informația asta și nu-mi venea să cred. Apoi l-am auzit cu urechile mele. Și sunt multe alte personalități care nu se jenează să susțină public eugenia. De exemplu prințul Phillip, soțul reginei Elisabeta, care a spus textual: „Dacă m-aș reîncarna, aș vrea să fiu un virus ucigaș, care să reducă populația umană”. Adevărul e că-i cam multă aglomerație pe proprietatea lor și-i cam deranjăm...
Ștergere