9/11 - MĂRTURIA ȘOCANTĂ A UNUI FOST PILOT CIA
TURNURILE GEMENE NU AU FOST LOVITE DE AVIOANE REALE
Chiar dacă au trecut 14
ani de la atentatul asupra World Trade Center din New York, discuțiile pe
marginea tragicului eveniment sunt departe de a se fi stins. Într-o declarație
sub jurământ, un fost pilot CIA afirmă că, din punct de vedere fizic, este imposibil
ca două avioane Boeing 767 să fi lovit şi distrus turnurile gemene în 11
septembrie 2001, cu atât mai puțin pilotate de persoane neexperimentate. John Lear
– fiul lui Bill Lear, inventatorul bombardierului Learjet – având o vastă experienţă
ca pilot şi instructor de zbor, a ajuns la această concluzie analizând cu
luciditate datele oficiale ale atentatului.
Piloții avioanelor Boeing
care au efectuat zborurile AA11 şi UA175 au fost, conform afirmaţiilor
mass-media şi autorităţilor, hijackeri fără experienţă în pilotaj.
Cităm din declaraţia pe proprie răspundere a lui John Lear:
„Niciun Boeing 767 nu a lovit
turnurile gemene, aşa cum în mod fraudulos au susţinut în declaraţii oficiale
guvernul, mass-media, NIST (National
Institute of Science and Technology – Institutul Naţional de Ştiinţă şi
Tehnologie) şi experţii în domeniul construcţiilor.”
„Astfel de atentate nu au avut
loc, deoarece, așa cum au fost descrise, sunt fizic imposibile, din următoarele
motive: în cazul zborului UA175 care ar fi lovit turnul de sud, un Boeing 767
adevărat ar fi început să se telescopeze în momentul în care botul avionului ar
fi lovit structura masivă din coloane de oţel cu diametrul de 14 inch (35,5 cm)
la bază şi vârf şi de 39 inch (99 cm) în partea de mijloc, scrie site-ul neonnettle.com. Coada orizontală şi cea verticală s-ar fi separat
instantaneu de avion, ar fi lovit coloanele de oţel şi ar fi căzut la sol. Aceste
resturi nu au fost găsite. La impactul cu coloanele de oţel, motoarele şi-ar fi
menţinut forma generală şi fie ar fi căzut la sol, fie ar fi fost găsite
printre ruinele clădirii prăbușite.”
„Niciun Boeing 767 n-ar fi
putut atinge viteza pe care declaraţiile oficiale susţin că ar fi avut-o, de
540 mile/h (aprox. 870 km/h), la 1000 de metri deasupra nivelului mării.
Sistemul de ventilaţie al motorului nu este conceput să suporte la acea altitudine
un volum şi o presiune a aerului corespunzătoare unei astfel de viteze.” [n.r.: La altitudinea de 8.000-12.000 de
metri, la care evoluează aeronavele actuale, aerul este rarefiat, opunând o
rezistență minimă înaintării avioanelor, iar temperatura lui este de cca –50° Celsius]
„Bucata de fuzelaj extern cu
trei hublouri, găsită printre dărâmături, este incompatibilă cu un avion care
ar fi lovit coloane din oţel de 35,5 cm, la o viteză de peste 870 km/h, aşa cum
susţin autorităţile şi mass-media. În urma unui asemenea impact, fuzelajul
avionului s-ar fi făcut armonică.”
„Nicio parte semnificativă a
Boeingului 767 sau a motorului n-ar fi putut străpunge structura solidă, cu
coloane groase de oţel a turnului, fără ca bucăţi din ea să nu fie găsite la sol.”
„Resturile rămase în urma
coliziunii ar fi trebuit să conţină secţiuni masive ale Boeing-ului 767,
inclusiv miezurile celor trei de motoare, având fiecare o greutate de
aproximativ 4 tone, care n-ar fi avut cum să fie ascunse sau «să se piardă». Cu
toate acestea, nu există nicio «urmă-probă» din aceste componente structurale
masive ale vreunuia dintre cele două Boeing 767 la WTC. Dispariţia completă a
celor două avioane Boeing 767 este imposibilă.”
„Presupusa coborâre în New
York a avionului, cu o viteză foarte mare, pe o linie relativ dreaptă, de către
un pilot novice, este puţin probabilă, din cauza dificultăţii extreme de a controla
poziţia, rata şi viteza de coborâre în parametrii de zbor «controlat». E nevoie
de un pilot cu înaltă calificare pentru a interpreta EFIS (displayurile
electronice de zbor) şi de a folosi comenzile, inclusiv eleroanele, cârma,
elevatoarele, spoilerele şi drosselii cu care piloţii hijackers, neinstruiţi,
nu aveau cum să fie atât de familiarizaţi, încât să iniţieze, să menţină şi să
controleze o asemenea coborâre.”
Conform declaraţiei sale sub
jurământ, John Lear are peste 19.000 de ore de zbor la activ, a zburat cu peste
100 de tipuri diferite de avioane în timpul celor 40 de ani de zbor şi deţine
mai multe certificate de aviator FAA decât orice alt pilot FAA certificat. Între
anii 1967 şi 1983, Lear a zburat pentru CIA în misiuni secrete din Asia de
Sud-Est, Europa de Est, Orientul Mijlociu şi Africa, apoi a lucrat timp de 17
ani în cadrul mai multor companii aeriene de transport de pasageri şi de marfă,
ca instructor de zbor şi căpitan.
Declaraţia pe propria
răspundere din care v-am oferit citatele de mai sus a fost dată pe 28 ianuarie
2014, în cadrul unui proces deschis de către Morgan Reynolds la Tribunalul SUA
al Districtului de Sud, New York. În martie 2007, Reynolds, fost economist-şef
în administraţia George W. Bush, a depus o cerere de corectare la Institutul
Naţional de Ştiinţă şi Tehnologie din SUA, invocând convingerea sa, susţinută
de dovezi concludente, că turnurile WTC nu au fost lovite de avioane. Deşi
„Mişcarea Adevărul Despre 9/11” a respins iniţial teoria neexistenței
avioanelor, ca fiind prea bizară, după o analiză ştiinţifică şi raţională, aceasta
a devenit o explicaţie acceptată, datorită probelor colectate.
Spre deosebire de orice altă
formă de declaraţie, o declaraţie pe propria răspundere devine adevăr de drept
în cazul în care nu este infirmată. În acest caz, guvernul american va fi
obligat să admită că varianta oficială dată de Comisia 9/11 este greşită. Aceasta,
deoarece Comisia de investigare a atacului asupra turnurilor WTC nu a adunat
probe de la experţi în aviație sau piloţi, în perioada 2002-2004, când a
efectuat cercetările.
Ideea vehiculată recent în
ceea ce priveşte prăbuşirea turnurilor gemene este că, pentru a induce
imaginea, s-a folosit tehnologie holografică, prezentată şi pe posturile TV, a două avioane care au intrat cu viteză în cele două turnuri, dar că
acestea au fost lovite şi distruse cu o armă electromagnetică scalară, cu
impuls sau de alt gen, necunoscută nouă.
Sursa: aici
Conspirația
11 septembrie 2001 (RO)
Un
documentar în care versiunea oficială
a
atacurilor teroriste este demontată pas cu pas
Presa nu a prea vorbit zilele astea de eveniment...
RăspundețiȘtergerePai ce sa vorbeasca? In afara de povestea oficiala cu teroristii musulmani n-au voie sa prezinte nici o alta versiune, ca risca desfiintarea.
Ștergereasa e in democratie...!
Ștergere