DISCURILE ZBURĂTOARE ALE LUI JOHN SEARL
Pe parcursul secolului
trecut au existat mulţi inventatori care au brevetat discuri zburătoare, fie
ele gravitaţionale sau nu. Acum, graţie internetului, începem să aflăm de ei şi
de invenţiile lor. Iată un capitol dintr-o carte interesantă, „Experimentul
Pământ” de Hartwig Hausdorf, apărută în 1998 la Editura Domino: „Discurile zburătoare
ale lui John Searl”. Este una dintre poveştile cele mai fascinante, incredibile
şi nu mai puţin adevărate dintre toate nebuniile pe care le-am trăit şi le mai
trăim în secolul nostru. Ea ne arată cum superficialitatea şi ignoranţa pot fi
transformate în maşinaţiuni criminale, cu scopul de a minimaliza realităţi
incomode. Şi asta pentru simplul motiv că „nu poate să fie ceea ce nu are voie
să fie”. Este istoria inventatorului englez John Roy Robert Searl, care a
pornit pe urmele misterului modului de propulsie al obiectelor zburătoare în
formă de disc, pe care le-am putut vedea pe cer cu mult timp înaintea anului
1947. Iată un om care a fost mai aproape de misterele obiectelor zburătoare
necunoscute decât vor acum mulți oameni să creadă.
«John R.R. Searl s-a născut pe
2 mai 1932 în localitatea Wantage, Anglia, tatăl său fiind în acea perioadă
cantonat într-una dintre unităţile armatei britanice cu baza în India, cu
gradul de subofiţer. În mod dramatic – lucru care i-a însoţit în mod constant existenţa
– John s-a născut prematur, iar din cauza slăbiciunii lui din primele săptămâni
de viaţă, doctorii nu i-au dat prea multe şanse de supravieţuire. Contrar
părerii medicilor, el s-a întremat în următoarele luni, nu fără a fi scutit de
alte neplăceri: copil fiind, a căzut din acel cearşaf indian, folosit în mod
tradiţional pentru odihna şi transportul sugarilor, iar la vârsta de 6 ani a
făcut o dublă pneumonie, care a fost cât pe ce să-l coste viaţa.
Băiatul s-a întremat şi de
această dată şi imediat după convalescenţă a fost trimis la un cămin pentru
copii. Când a crescut a fost încredinţat unor părinţi adoptivi, în familia cărora
şi-a petrecut 12 ani de viaţă. În timpul celui de-Al Doilea Război Mondial
locuia cu părinţii lui adoptivi în apropierea unui aerodrom al Royal Air Force,
care era adesea ţinta bombardamentelor avioanelor inamice. În timp ce John se
afla acolo, un avion de bombardament care nu a putut decola a ajuns pe terenul
lor de joacă! Din fericire, bombele din avion nu au explodat. Din nou tânărul
Searl a fost foarte aproape de moarte.
Războiul a luat sfârşit şi în
1946, la vârsta de 14 ani, a fost trimis de părinţii lui adoptivi într-o şcoală
a marinei militare, unde urma să se pregătească pentru a deveni ofiţer de transmisiuni
al Royal Navy. O boală misterioasă, pe care niciunul dintre doctori nu şi-a
putut-o explica, i-a încheiat cariera militară tot aşa de repede cum a început.
Încă o dată John nu avea, după verdictul medicilor, nicio şansă de
supravieţuire. Dar după întoarcerea acasă s-a însănătoşit.
În același an, John Searl și-a
început ucenicia ca electrician de montaj la Midland Electricity Board (MEB), o
întreprindere din Birmingham. Aici se produceau, pentru trebuinţele interne,
magneţi permanenţi pentru contoare electrice. El a reuşit să-şi însuşească
materia în scurt timp. Deja din anii tinereţii deţinea informaţii temeinice
despre modul de fabricaţie, procesele electrice care au loc şi aparatele necesare
pentru producerea lor. A obţinut de la conducere permisiunea să intre în
laboratorul de încercări, iar după program să-l folosească pentru experienţele proprii. Încercările lui Searl au început cu cercetări asupra magneţilor
permanenţi, care l-au dus în final la descoperirea unor proprietăţi magnetice
deosebite, necunoscute până atunci. După experienţele la care a utilizat generatoare
electrice, a observat că la părţile metalice care se rotesc, apar regulat nişte
câmpuri electromagnetice slabe. Aşa a ajuns la convingerea că, la un număr
corespunzător de rotaţii, electronii sunt înghesuiţi de forţa centrifugă spre
exterior. Din această cauză, marginea obiectului ce se roteşte are, în
comparaţie cu partea centrală, o încărcătură ionică negativă. Ca să cerceteze
mai exact acest efect, el a construit în anul 1950 diferite inele de ghidaj,
rotative.
Doi ani mai târziu, Searl a
conceput un rotor în formă de disc, care avea un diametru de cca un metru.
Acesta era împărţit în segmente distincte şi avea la partea exterioară un număr
de electromagneţi ordonaţi radial, alimentaţi cu acel curent care se genera
prin rotaţia discului. Searl a făcut primul test al unui asemenea obiect în
formă de disc împreună cu prietenul său, pe un câmp liber. Ei au folosit la
startul rotorului experimental un mic electromotor. Această încercare a produs
puterea aşteptată, dar la un potenţial electronic foarte înalt. Deja, de la
viteze de rotaţie relativ mici s-au produs tensiuni de ordinul a 100 kV, care
s-au exteriorizat prin efecte tipic electrostatice. În jurul obiectului se
putea auzi un sunet distinct, neobişnuit, iar pe deasupra se simţea un miros
specific de ozon.
Deodată s-a întâmplat ceva
neobişnuit. În timp ce începea să se rotească tot mai repede, generatorul în
formă de disc s-a ridicat de la sine. A rupt cablul de legătură care îl lega de
motorul electric şi s-a ridicat cca 15 m de la sol. A rămas acolo plutind un
timp scurt, rotaţia devenind tot mai mare. În timpul acesta, obiectul s-a
înconjurat de o lumină stranie, cuprinzând toată paleta de nuanţe de roşu.
Locuitorii din vecinătate s-au plâns ulterior că aparatele lor de radio au început
să zbârnâie înnebunite, fără să fie conectate la reţea. Mărindu-şi în mod inexplicabil
viteza de rotaţie, discoidul, după scurta perioadă în care a rămas suspendat în
aer, s-a ridicat cu o acceleraţie fantastică şi a dispărut brusc din raza
vizuală a lui Searl şi a prietenului său.
Acesta a fost un incident
incredibil, dar în acelaşi timp şi o pierdere dureroasă pentru tânărul
inventator. El îşi investise toate economiile în procurarea de materiale - nu
tocmai ieftine - de care avea nevoie la construirea discului zburător. Despre
experienţele sale a auzit în anul 1952 un anume George Haynes, care în timpul
care a urmat l-a sponsorizat generos. Acest om era bolnav incurabil (avea
cancer) dar pentru Searl el a devenit un adevărat părinte, care l-a ajutat
într-un mod deosebit. Reverendul George Haynes era aşa de interesat de acest
fenomen, că a finanţat amenajarea unui laborator în şopronul din grădină, ca și
procurarea de materiale, care să-i asigure tânărului inventator continuarea
cercetărilor.
În puţinele luni pe care
George Haynes le-a mai avut de trăit, a asistat la încă şase experimente cu
discurile zburătoare ale lui Searl. La o decolare neprogramată, acoperişul
şopronului a fost găurit ca lovit de un proiectil de artilerie. În timpul
fiecărui experiment, obiectul era înconjurat de un inel de lumină care căpăta
toate culorile din spectrul vizibil. În urma cercetărilor, Searl a ajuns la
concluzia că paleta de culori care învăluia discul era dependentă de puterea
energiei emise, posibil prin încărcarea electrostatică a mediului înconjurător.
Aceste lumini stranii ne duc cu gândul la fenomenele OZN din zilele noastre.
Pe data de 13 septembrie 1965,
către ora unu noaptea, sergentul Gene Bertrand patrula pe o stradă de centură,
în apropiere de orăşelul Exeter din New Hampshire, SUA. Acolo el a văzut oprită
pe stradă o maşină cu motorul pornit. Căzută peste volan, tremurând de frică şi
de enervare, o doamnă total răvăşită se opunea cu isterie să plece mai departe.
Un uriaş corp roşu zburător o urmărise mai multe mile, după care dispăruse
peste pădure. Sergentul Bertrand tocmai încerca s-o liniştească pe doamnă, când
un apel telefonic urgent i-a venit prin radio de la centrala poliţiei: La secţia
sa se prezentase un tânăr care, foarte înfricoşat, i-a spus funcţionarului
aceeaşi poveste. Şi el fusese urmărit de un obiect zburător roşu, care plutea pe
deasupra lui, şi de frică s-a ascuns în şanţul drumului.
După ce a patrulat cel puţin
două ore zadarnic prin împrejurimi, sergentul Bertrand şi cei câţiva colegi
de-ai săi au ajuns la concluzia că trebuie să existe o explicaţie naturală a
faptelor petrecute. Tocmai când se întorceau nervoşi spre secţie, trecând pe
lângă un ţarc în care se aflau cai, animalele au intrat brusc în panică. În
acelaşi moment, toată zona a fost inundată de o lumină roşie, stridentă. Peste
pomi plutea un obiect roşu, uriaş, în formă de disc, care părea să se îndrepte lent
spre poliţişti. Abia după ce o a doua maşină de patrulare a oprit cu
cauciucurile scârţâind, obiectul neidentificat a zburat mai departe. Martori
oculari au relatat despre aceste lumini stranii, care s-au raportat în lumea
întreagă. Aceste lucruri ne duc exact înapoi la inventatorul nostru englez. De
ce mister s-a lovit John Searl în timpul cercetărilor sale?
Dar să urmărim derularea
faptelor într-o ordine cronologică. S-a întâmplat exact în acele zile când murea
preotul George Haynes – cel care finanţase laboratorul şi materialele pentru
experimentele lui Searl – când un membru al Royal Air Force, enervat de
experienţele lui Searl, a tras cu puşca asupra lui. Era deranjat de aceste
experimente neobişnuite. Din fericire, Searl nu a fost rănit, deoarece soldatul
a folosit pentru atac o armă cu aer comprimat.
Searl nu s-a simţit intimidat.
În anii următori, el a adunat o echipă mică de colaboratori pasionaţi, cu
ajutorul cărora a construit discuri de zbor mai mari şi mai bune. A observat că
la potenţiale negative foarte înalte, de până la 1014 volţi, pe lângă mirosul
caracteristic de ozon, la marginea exterioară a discului se forma un vacuum şi
apărea mereu tipica lumină sclipitoare.
Un accident tragic a avut loc în
anul 1963. Searl, căruia între timp i-a devenit clar că ajunsese pe urmele unei
descoperiri epocale, a trimis invitaţii la Casa Regală Britanică şi la alte
instituţii. „Supusul Maiestăţii Sale” a planificat o prezentare a calităţilor
de zbor ale discului conceput de el în faţa reprezentanţilor din politică,
administraţie, ştiinţă, industrie şi armată. Ignoranţa lor a fost nemărginită.
Şi, deoarece Searl a cheltuit mult cu pregătirile, acest fiasco l-a dus într-o
situaţie financiară precară.
În acelaşi an, prin
înlănţuirea unor împrejurări nefericite, s-a produs din păcate şi un accident
mortal. Când unul dintre discuri, după un test de lungă durată, a fost adus pe
pământ, fostul colaborator John Judge a vrut să demonteze aparatele de măsură
şi control. Sprijinindu-se cu mâna de învelişul din fibre de sticlă al
discului, şi-a pierdut brusc cunoştinţa, iar medicul chemat în grabă n-a putut decât
să constate decesul. Procuratura a intrat în funcţiune. Lui Searl i s-a
interzis să mai facă orice fel de cercetări la acest proiect. Această decizie
i-a îngreunat mult cercetările. Aşa cum domnul Searl mi-a declarat personal,
s-a găsit explicaţia pentru acel accident nefericit: „Prin evoluţia îndelungată
pe orbita pământului, învelişul din fibră de sticlă al discului a generat, prin
reacţii chimice pe care nu le-a prevăzut nimeni, o substanţă toxică”. Fiind un
luptător, cum îi place să fie considerat, nu a cedat. El avea în faţa ochilor o
ţintă clară. Era vorba de primul disc telecomandat trimis pe o orbită controlată,
care în timpul parcurgerii traiectoriei să nu prezinte nicio lacună de
proiectare.
Searl a trebuit să îndure încă
vreo câţiva ani de privaţiuni materiale. Oamenii de ştiinţă cu care a vrut să
intre în legătură n-au avut pentru el decât cuvinte de batjocură, dispreţ,
ignoranţă şi îngâmfare. La un spirit aşa de „ştiinţific”, el s-a dedicat mai
bine continuării cercetărilor în echipa sa modestă. A venit şi ziua de 30 iunie
1968. John Searl şi ajutoarele sale erau pregătiți să lanseze discul telecomandat
experimental P-II. Voiau să facă această lansare pe un câmp liber la Mortimer,
un sat lângă Reading, la vest de Londra, spre Cornwall, o peninsulă în
sud-vestul Angliei. Dar să-l lăsăm pe constructor să povestească singur:
„Dacă va fi construit vreodată
modelul la scară naturală, P-II ar putea fi prototipul unui vehicul care să
prezinte soluţii în transportul de pasageri. Noi ştiam de la încercările
anterioare că discul dispune de calităţi de zbor excepţionale. Ele au depăşit
toate aşteptările noastre. Discul poate urca şi rămâne la comandă pe loc, fără
ca vântul să-l poată mişca măcar cu un centimetru. Nu face niciun zgomot.
Oamenii de aici (e vorba de
câteva perechi de ochi care ne spionează de după un gard) se ascund de noi ca
şi cum am fi nişte fiinţe venite din altă lume. Ne observă de după pomi, sau
din spatele porţilor, dar niciunul dintre ei nu se apropie. Din punctul nostru
de vedere e destul de comic să le observăm reacţiile. Cu toate că soarele este
pe cer, nu este cald. Vântul suflă rece. Dar noi suntem fericiţi cu P-II. Vom
încerca să facem un zbor exact la ora 15:00 GMT; pentru aceasta, am asigurat cu
energie toate aparatele de la bord. Cu toate că suntem foarte ocupaţi, pot să-i
observ pe curioşi din unghiul în care mă aflu, dar niciunul nu a îndrăznit să
se apropie de terenul nostru. Am dus discul P-II, care cântăreşte circa 500 kg,
pe un loc destul de departe de liniile de înaltă tensiune.
Acele ceasului se apropie de
ora 15:00. Întrebăm la Cornwall dacă totul este pregătit. Inimile noastre bat
mai puternic şi cu toţii suntem asudaţi, nu pentru că s-ar fi încălzit afară,
ci pentru temerea ca discul nostru să nu asculte de semnalul radio, să decoleze
şi să-l pierdem de tot. Încă un minut. Sunt lac de sudoare, genunchii încep
să-mi tremure. Ce se întâmplă dacă discul nu urcă pe o traiectorie verticală
destul de mult ca să treacă peste liniile de înaltă tensiune? Dacă discul
atinge cablurile de înaltă tensiune sau se apropie prea mult de ele, s-ar
produce un scurtcircuit afectând o rază de câţiva kilometri.
Momentul lansării
generatorului în formă de disc a venit. El este antrenat din afară de un mic
motor Diesel. Trece un minut, după care un releu întrerupe automat transmisia
de energie. Deja nu mai putem să accelerăm generatorul discului. Acum el
acţionează singur. Am luat un aparat de fotografiat să imortalizez clipa, fixez
timpul de expunere la 1/5000 sec., diafragma maximă. Când generatorul a pornit,
s-a produs un zumzet al cărui ton a devenit tot mai acut, până când nu s-a mai
auzit deloc. Pot să simt cum îmi bate inima prin cămaşa udă de sudoare. Venele
de la picioare s-au umflat, arterele de la mâini au ieşit parcă afară din piele.
Părul ud îmi atârnă peste nas în jos. Va urca oare? Brusc, discul ţâşneşte ca
din puşcă, ridicându-se atât de repede, încât cu mare efort reuşesc să-l fixez
în ocular. Iată-l! Îl fotografiez emoţionat, schimbând poziţiile cât se poate
de repede. De altfel, fiecare membru al echipei face fotografii. Discul se
apropie ameninţător de reţeaua de înaltă tensiune. Eu am terminat cu
fotografiatul şi îmi consemnez impresiile. La start părea că se cutremură
suprafaţa pământului, dar n-am simţit nicio mişcare. Mă uit înapoi spre
observatori, cred că sunt speriaţi de moarte. Apoi urmează telefonul: Discul
zboară acum peste Cornwall. Este ora 15:03. Încercăm să ne revenim din
emoţie, dar inima mea bate ca nebună. Echipa noastră din Cornwall trimite acum
discul înapoi. Mergem spre locul de lansare şi constatăm că împreună cu
pământul s-a tras afară şi iarba şi mărăcinişul. Locul unde a fost amplasat
discul e răvăşit. Se poate vedea un inel şi mărăcinişul de la margine culcat în
direcţia locului sterp. Mai avem de rezolvat problema stratului vegetal de la
suprafaţa solului şi a inelelor arse”.
Acest fenomen al inelelor arse
la locul de aterizare al OZN-urilor este răspândit în toată lumea. Într-o carte
anterioară am arătat că în China, în deşertul Gobi, după aterizarea unui obiect
neidentificat a rămas o cruce. Cercetătorul francez Aimé Michel descrie un caz
petrecut în anii ‘50, în care s-a produs acelaşi fenomen pe sol ca şi în cazul
experimentului discului P-II.
În seara de 4 octombrie 1954,
către orele 20:00, doamna Fournet din Poncey-sur-l'Ignon împreună cu câteva
vecine a făcut o descoperire deosebită. La cca 20 de metri depărtare de casa ei
a văzut în aer un obiect luminos, care plutea şi se balansa peste luminişul
vecinului, domnul Cazet, părând să caute un loc de aterizare lângă un pom. După
spusele doamnei Fournet, obiectul avea un diametru de cca 3 metri, o formă
eliptică şi emana o lumină roşie. Când doamna Fournet a fugit să aducă şi alţi
martori, OZN-ul a început să urce cu o viteză incredibilă. Sub locul unde
obiectul a plutit deasupra pământului, s-a găsit o gaură adâncă. Pe o suprafaţă
de 1,5x0,6 metri pământul părea să fi fost supt. Pământul scos era format din
bulgări de 20-30 de centimetri, care se găseau împrăştiaţi la 4 metri de
crater. În pământul proaspăt răvăşit din centrul craterului se târau nişte
viermi albi (!). Craterul misterios avea la jumătatea adâncimii un diametru mai
mare decât la suprafaţă. Un fapt deosebit este acela că rădăcinile pomilor din
interiorul craterului au rămas intacte, ceea ce ar fi fost imposibil la săparea
unei gropi normale. Toate indiciile ne arată că masa de pământ a fost dislocată
prin formarea unui vid uriaş.
Peste ce fel de mistere ale
farfuriilor zburătoare a dat inventatorul englez John Searl în anii în care a
făcut cercetări şi care seamănă aşa de mult cu relatările despre „modernele”
fenomene? Este acest outsider, indiferent pe ce cale, un precursor al
tehnologiei moderne a extratereştrilor? A reuşit el oare, cel puţin în parte,
să folosească în discurile lui o parte din ştiinţa acestora? Privind cu atenţie
faptele, aceste incertitudini se transformă în mod treptat în evidenţe ale unei
realităţi ignorate. Dispun discurile sale şi de alte proprietăţi asemănătoare
cu OZN-urile observate în zilele noastre? Se poate spune că da, pentru că:
- Nu se produce nicio
încălzire prin frecare la zborul prin atmosferă;
- Discul nu produce în timpul
zborului niciun zgomot;
- Bang-ul sonic, specific
trecerii prin atmosferă în viteză supersonică, lipseşte.
Aici ca şi acolo există o
comparaţie între avioanele standard şi comportarea atipică a discurilor
zburătoare în jurul cărora se formează câmpuri electrostatice.
În cadrul unei expuneri, Hermann
Oberth (1894-1989), pionier şi tată spiritual al cuceririi cosmosului, a vorbit
despre principiul de antrenare al obiectelor zburătoare neidentificate. La intrarea
în atmosferă, aerul este împins pe toată suprafaţa de înaintare prin câmpuri
electrice frontale. Acesta este motivul pentru care nu se aude niciun zgomot.
Aici se întâmplă lucruri pe care noi nu le putem înţelege apelând la
cunoştinţele actuale ale fizicii. Deocamdată nu sunt clare efectele
aerodinamice pe care le generează aceste aparate de zbor discoidale. Putem doar
să constatăm diferenţe principiale evidente: avioanele clasice folosesc modelul
de „înşurubare” pentru deplasarea în aer, pe când cele propulsate reactiv
(motoare-rachetă, statoreactoare etc.) preiau în plin şocul frecării cu aerul.
În momentul atingerii vitezei de 1 Mach (viteza sunetului în atmosferă) se
produce o undă de şoc, de formă conică. Aceasta mătură suprafaţa pământului în
zona de propagare, creând aşa-numitul bang sonic, care provoacă, pe lângă
disconfortul auditiv, de multe ori chiar spargerea geamurilor unor cartiere întregi.
Acţiunea ionizantă de
respingere nu este supusă unei limitări datorată mişcării obiectului şi nu
depinde de presiune. Prin obţinerea câmpurilor electrice foarte înalte, toate
particulele din aer se ionizează înainte să atingă profilul discului, fiind
deviate într-o parte, printr-o respingere electrostatică. La o ionizare
completă, bangul sonic se estompează complet. Aceasta este valabil atât pentru
discurile fabricate de John Searl, cât şi pentru locurile unde au evoluat
OZN-uri, care par să posede o tehnologie mult superioară celei terestre.
„Nimeni nu vrea să asculte. De ce nu vrea
nimeni să ştie de această tehnologie revoluţionară?” They don't listen – aşa sună răspunsul lui John Searl la întrebarea
de ce o tehnologie dezvoltată acum 40 de ani rămâne şi acum neluată în seamă. Savanţii
britanici la care a apelat, cu intenţii bune, pentru un schimb de păreri, l-au
tratat cu aroganţă şi batjocură, aşa că autodidactul a fost ascultat numai de
un profesor universitar japonez. La rezultate asemănătoare cu cele ale lui
Searl a ajuns în decursul timpului şi prof. Shinichi Seike. Savantul japonez a
găsit o soluţie a ecuaţiilor de mişcare într-un câmp electric alternativ care
este supus unui câmp magnetic. Soluția este similară cu teoria sa asupra
rezonanţei electrice a nucleului. La o anumită frecvenţă de rezonanţă pot să
apară stări de entropie negativă. Sau, spus mai clar: Energia se scurge din
câmpul magnetic al pământului (aici, un generator) într-un alt sistem
(obiectul).
Bazându-se pe aceste teorii,
Seike a dezvoltat diferite modele de generatoare care lucrează după principiul
rezonanţei nucleului. Într-un câmp electric alternativ de foarte înaltă
frecvenţă se produce o accelerare a unor mase şi se formează pe deasupra
componente de câmp paralele (aici, câmpul magnetic terestru), care produc o
învăluire într-un curent continuu staţionar. Aparatele de încercare pe care
le-a conceput savantul japonez erau construite astfel: discul din titanat de
bariu, mai multe bobine de ferită şi trei condensatoare de încărcare, care
creau împreună un câmp electric alternativ, după modelul descris anterior.
Date detaliate ale unei
asemenea tehnologii, acordată pe muzica viitorului, cu ajutorul căreia se poate
transforma gravitaţia în energie electromagnetică, care să fie folosită la
antrenarea unui disc zburător, au fost descrise de fizicianul japonez Shinichi
Seike la începutul anilor ‘70, într-o carte de-a sa. Acolo el a arătat că
există posibilitatea de a crea în interiorul corpului zburător un câmp
gravitaţional artificial, care poate să slăbească în mod corespunzător forţa de
atracţie a pământului sau chiar s-o anihileze, facilitând propulsia verticală.
Această teorie, pusă în practică, i-ar putea da obiectului zburător o
acceleraţie de neimaginat. Acest lucru, precum şi o schimbare de direcţie
neaşteptată, n-ar crea probleme echipajului unei asemenea nave. După spusele
profesorului Seike, acele forţe inerţiale care apar la navigaţia aeriană şi
spaţială, aici dispar complet. Aceasta, deoarece într-o gravitaţie artificială
controlată, fiecare atom va rămâne într-o stare compensată. Aceste însuşiri se
potrivesc mult cu nenumăratele relatări ale celor care au văzut farfurii
zburătoare.
Să ne întoarcem la
inventatorul nostru. Pe lângă generatorul SEG (Searl Effect Generator) folosit
la discurile zburătoare, el a creat şi un foarte practic generator care putea
produce curent electric pentru consumul casnic, asigurând independenţa faţă de
reţeaua electrică. Se pare că această treabă a încurcat nişte personalităţi,
nepicându-le deloc bine o asemenea iniţiativă.
Deja din anul 1955, John Searl
devenise din punct de vedere energetic independent, prin mai sus amintitul
generator casnic. Ce s-a întâmplat totuşi la începutul anilor ‘80 se poate
considera ca fiind una dintre metodele mafiote cele mai urâte. În anul 1985,
centrala electrică locală i-a cerut lui Searl plata curentului pentru 30 de
ani, cu toate că el era independent din punct de vedere energetic. Desigur,
John Searl a refuzat să plătească această sumă astronomică. Scurt timp după
aceea un grup de bătăuşi a intrat în casa lui şi a pustiit totul, începând de
la pivniţă şi până în pod. Motivul principal al vandalismului era de fapt
generatorul de curent, care a fost smuls din perete cu violenţă şi distrus
complet. Când Searl a chemat poliţia în ajutor, a trăit cea mai mare surpriză:
nu au fost arestaţi bătăuşii, el însuşi a fost dus la secţia de poliţie,
chipurile pentru a i se asigura protecţia! În realitate, a fost o acţiune de
sprijinire a metodelor banditeşti ale industriei de electricitate prin nu mai
puţin bizara intervenţie a poliţiei. Este de necrezut! Aceasta ne aminteşte de
filmele poliţiste de serie, în care o victimă izolată trebuie să facă faţă unor forţe puternice
ale întunericului. Realitatea e şi mai neliniştitoare! Deoarece Searl nu a vrut
şi nu a putut să plătească enorma sumă pentru 30 de ani, judecătorii, în numele
„Maiestăţii Sale”, l-au trimis la închisoare pentru 15 luni. După ce a fost
eliberat, groaza lui nu a luat sfârşit, el stătea zguduit în faţa resturilor
unui infern. Casa îi fusese arsă și munca lui de 30 de ani distrusă dintr-o
lovitură. Imperiul lovise pe la spate. Uniunea banditească a forţelor statale
şi a comerţului criminal şi-a arătat adevărata faţă, schimonosită şi ticăloasă.
Între timp a ajuns la trista
certitudine că fosta lui soţie nu era străină de această vânătoare şi de
distrugerea utilajelor şi aparatelor cu care a lucrat o lungă perioadă de timp.
Disperat din pricina acestei trădări, John a cumpărat, cu ultimii bani pe care
îi mai avea în buzunar, otravă şi a încercat să se sinucidă. Şi aici se poate
vedea tot dramatismul care a străbătut viaţa lui Searl încă de la început. Din
fericire, gardul viu după care voia să-şi încheie socotelile cu viaţa nu era
aşa de retras cum şi-ar fi închipuit el. Un trecător întârziat îşi plimba
câinele, când a observat că nu putea să-i mai stăpânească agitaţia, tremurul nervos
şi scheunatul. Enervat, omul a lăsat câinele să fugă spre gardul viu. A văzut
un om care zăcea sub gard. Aşa l-a găsit pe inventator zăcând fără viaţă,
întins pe pământ. Considerat deja mort, Searl a fost dus la spitalul cel mai
apropiat, unde i s-a constatat moartea clinică. Dar unui asistent medical mai
atent nu i-a scăpat faptul că la presupusul mort mai putea recunoaşte unele
semne slabe de viaţă. El era într-o comă profundă din care a ieşit după o
terapie intensivă de câteva săptămâni. După zece luni a părăsit clinica. Dar nu
mai dispunea de nimic în afară de hainele de pe el.
Pentru informaţiile folosite
în acest capitol, trebuie să-i mulţumesc lui Herbert Schneider, care a depus o
muncă migăloasă, nu de puţine ori asemenea celei de detectiv. De fapt, el a
fost la vremea respectivă singurul care a reuşit să-l contacteze pe John Searl.
Aceasta, pentru că inventatorul, tracasat după atâtea catastrofe personale, se
hotărâse să se piardă în anonimat. Faptul că Herbert Schneider a reuşit să
discute cu el se datorează interesului său personal, în anii ’80, pentru
ştiinţele de frontieră. Departe de a fi considerat un om credul, pe lângă alte
ştiinţe, era interesat şi de fenomenele OZN. El descoperise deja în anii ‘70 în lucrarea de bază a vărului
său Adolf Schneider o relatare despre John Searl. Cartea l-a atras în această
direcţie. Exista oare un om capabil să construiască discuri zburătoare
funcţionale, care să corespundă cu rapoartele martorilor oculari despre
calităţile de zbor ale obiectelor zburătoare neidentificate?
El a decis în 1985 să-l
găsească pe acest om, adevărată legendă vie, şi să se convingă ce este cu
această fantastică faimă: „Editura şi autorul cărţii mai sus amintite n-au
putut să-mi dea informaţii asupra locului în care s-ar afla inventatorul
englez. Din contră, am fost asigurat că Searl nu s-ar mai găsi printre cei vii”.
Acum ştim mai bine. În acele timpuri, de frica represaliilor, Searl şi-a
schimbat mereu adresa. Încrederea în autorităţi şi instituţiile statului îi
sunt zdruncinate până în zilele noastre. Oare cui trebuie să-i mulţumim pentru
această atitudine?
Herbert Schneider a reuşit să
afle că, până la data dispariţiei, Searl locuise în satul Mortimer. Mica
localitate se găseşte în circumscripţia Reading, situată la vest de Londra.
Schneider şi-a făcut rost de o carte de telefoane şi a căutat persoanele din
zonă care aveau acelaşi nume, contactându-le. Scrisorile pe care le-a trimis
către cei care se numeau Searl s-au întors nedeschise, cu menţiunea destinatar
necunoscut. Nu existau niciun fel de indicii asupra locului unde s-ar afla
Searl. S-a volatilizat oare acest om? Abia după doi ani de căutări şi prin
nişte stratageme pline de peripeţii, Schneider a reuşit să-l găsească pe Searl
şi să corespondeze personal cu el. Acest lucru l-a costat pe Schneider întregul
său timp liber.
Chiar după ce s-au găsit,
amândoi au avut îndoieli serioase, dacă nu cumva unul dintre ei şi-a permis o
glumă proastă. Dar cu fiecare scrisoare a lui Searl, lui Schneider i-a crescut
convingerea că are de a face cu persoana veritabilă. Aşa de multe informaţii
puteau să parvină numai de la John Roy Robert Searl. În acest timp, între ei
s-a format o prietenie prin corespondenţă. Când Searl i-a scris că este
binevenit în Anglia, Schneider s-a hotărât rapid şi a zburat în martie 1988
într-acolo. În timpul vizitei, Schneider a fost curios să afle cum stă inventatorul
cu realizările lui senzaţionale după evenimentele tragice din anii ‘80. În ceea
ce priveşte detaliile tehnice, Searl i-a explicat doar atât cât era necesar
pentru înţelegerea fenomenelor, spunând: „Chiar oamenii de
ştiinţă întâmpină dificultăţi în înţelegerea teoriilor mele”.
Astăzi John Searl este ocupat
cu munca migăloasă de reconstruire a desenelor şi observaţiilor făcute timp de 30
de ani, distruse în timpul atacului brutal asupra laboratorului. În plus el face
deja alte planuri, pe care vrea să le transpună în realitate cu ajutorul unor
prieteni binevoitori. Inima maşinii de zbor a lui Searl este discul care
înconjoară SEG (Searl Effect Generator). El constă din trei inele staţionare şi
din numeroase valţuri care se învârtesc fără să se atingă între ele. Aliajul
din care sunt confecţionate părţile aparatului este alcătuit din fier,
aluminiu, siliciu, sulf, titan şi neodim. SEG se învârteşte aşa de repede,
încât prin condensarea electronică se produce o răcire a sistemului, care la
temperatura de 4° Kelvin (–269,16°C) duce la o inversare de gravitaţie. De
aceea, el numeşte aceste discuri şi Invert-G-Vehicles, ceea ce înseamnă
vehicule inversoare de gravitaţie.
După amorsarea corectă a
sistemului de propulsie, SEG începe să se rotească și în mod normal nu mai
poate fi oprit, emițând necontenit electroni. O singură dată s-a oprit, când o
echipă TV a îndreptat o cameră de luat vederi spre discul lui Searl. A fost,
din întâmplare, o undă de înaltă frecvenţă, răspunzătoare de oprirea
generatorului? Aici n-am putut face nicio comparaţie. Nu cunosc nicio prăbuşire
de OZN cauzată de transmisii energetice de o frecvenţă aşa de înaltă. Se pare
că un asemenea eveniment s-a petrecut la 7 mai 1989 în deşertul Kalahari.
Dar să ne întoarcem la tehnica
folosită de discurile lui Searl. Imediat după ce este montat, apare o emisie
continuă de electroni care asigură înălţarea discului. Direcţionarea dorită se
obţine prin întreruperea emisiei de electroni în anumite puncte. Neobişnuit
este faptul că discul lui Searl zboară în orice condiţii, iar prin anularea
gravitaţiei ajunge să se ridice de pe pământ. Acest lucru Searl l-a observat
deja la cele şase experienţe din anii ’50. Iată şi paradoxul: Este necesară o
energie destul de mare pentru ca obiectul zburător, respectiv SEG, să poată fi
ţinut pe pământ! Despre luminile care se pot observa noaptea: După spusele lui
Searl, ele sunt dependente de cantitatea de energie care există în jurul
discului zburător. Există un raport direct între energia discului şi spaţiul
înconjurător. Mărimea acestuia stabileşte culoarea din spectrul vizibil, acest
lucru determinând neclaritatea conturului.
Putem s-o dregem şi s-o sucim
cum vrem. Evident, inventatorul englez se află pe urmele unuia dintre cele mai
mari mistere din zilele noastre. Se pare că discurile sale au acelaşi mod de
acţionare cu al farfuriilor zburătoare. Tehnologie extraterestră! Viitorul a
început de mult, însă vechea noastră imagine despre lume ne mai face cu mâna.
Genialul englez făureşte iarăşi planuri, pe care vrea să le realizeze în viitorul apropiat. El spune că discurile telecomandate pot fi nu numai dezvoltate, ci mai ales produse în serie. Searl nu mai duce lipsă de interesaţi, dar a devenit mult mai precaut. Nu de puţine ori a trebuit să se distanţeze de oportunişti, care au vrut să-l înhame ca pe un cal de povară la planurile lor meschine. Dar la ce bun, dacă în afara lui nimeni nu este în stare să dea instrucţiunile necesare pentru producerea generatorului Searl! Acum el îşi pune speranţe în construirea unui disc zburător de mare capacitate, care să permită utilizatorilor, pe perioade scurte de timp, la fel ca la un avion de marfă, să facă transporturi rapide în lumea întreagă. Câteva aparate de acest fel ar putea revoluţiona transportul pe această planetă, ar putea cruţa mediul înconjurător şi ar putea fi luate drept model pentru realizarea altor proiecte îndrăzneţe.
Există planuri şi mai spectaculoase? Poate, a răspuns John Searl, şi a marcat acest răspuns printr-un surâs serafic, clar şi simpatic, pe data de 4 mai 1996, când ne-am întâlnit la Londra. Eu îi doresc putere, dar înainte de toate, timpul necesar să înfăptuiască aceste ţeluri măreţe. Autodidacţii, outsiderii, practicienii şi născocitorii au fost aceia care au dus mereu omenirea pe strada progresului şi au făcut paşi importanţi dincolo de domeniul lor. John R.R. Searl este unul dintre ei. Un ucenic vrăjitor care a răscolit, poate singur, pizma vechilor zei.»
Proiectul Camelot
- Interviul lui Ralph Ring (RO)
În
martie 2006, echipa Proiectului Camelot a avut privilegiul de a-i lua un
interviu lui Ralph Ring, un tehnician strălucit, cu o minte inventivă, care la
sfârșitul anilor ’50 și începutul anilor ’60 a lucrat cu Otis T. Carr, un
protejat al marelui inventator Nikola Tesla, la realizarea unor farfurii
zburătoare care chiar au funcționat. Înainte de a-l întâlni pe Carr, Ralph
colaborase cu celebrul explorator Jacque Cousteau și petrecuse o perioadă ca
angajat al organizației guvernamentale Advanced Kinetics. Bill Ryan de la
Proiectului Camelot spune despre Ralph Ring că e un om inteligent, carismatic
și plin de energie pentru cei 71 de ani ai săi, iar relatarea sa din cadrul
interviului este de-a dreptul captivantă. Vă invităm să-l urmăriți.
Comentarii
Trimiteți un comentariu
Dar mai întâi, rețineți: A comenta pe acest blog (ca și pe oricare altul) este un privilegiu, nu un drept. De aceea, vă rugăm:
- Referiți-vă, pe cât posibil, doar la subiectul postării.
- Folosiți un limbaj decent.
- Dacă intrați în polemici cu alți comentatori, folosiți argumente, nu injurii.
- Pentru mesaje de interes personal adresate administratorilor blogului (schimb de link, propuneri de colaborare etc.) folosiți formularul de CONTACT, aflat în partea de sus a paginii.
Comentariile care nu respectă aceste cerințe nu vor putea fi publicate.
Vă mulțumim și vă așteptăm cu interes opiniile și sugestiile.