GOGORIȚA MILITARĂ
Pentru că de o
bucată de vreme se tot vehiculează prin presă, mai ales cea digitală, niște
articole care afirmă că, în contextul geopolitic actual, tinerii cu vârsta
între 20 și 35 de ani devin apți de a fi mobilizați ca urmare a nu știu cărui
ordin care îi obligă să completeze o anumită fișă medicală, cu care apoi să se prezinte
obligatoriu la centrele militare locale, și mai ales pentru că am fost deja contactat
de tineri îngrijorați c-ar putea fi mobilizați pentru a participa la războiul
altora (americanii cu rușii) împotriva voinței lor, am luat hotărârea să expun pe
scurt cauzele pentru care acest lucru nu are temei legal.
Și voi începe pur
și simplu cu răspunsul dat cuiva pe una dintre rețelele de socializare, la
afirmația acestuia cum că statul român actual ar avea dreptul să te ia la
armată/război de oriunde ai fi, indiferent că ești în țară sau în străinătate,
cam cum se luau tinerii cu arcanul acum două secole:
«Domnule D., aici
vă-nșelați: Organele statului actual nu au absolut niciun temei legal de a
obliga tinerii să se prezinte sub arme, pentru simplul motiv că:
1. Statul român
actual este unul ilegitim și ilegal... nu există lege de înființare a lui (reamintesc
că Constituția nu este lege de înființare a unui stat, ci lege care stabilește
liniile directoare de funcționare și guvernare ale unui stat);
2. Ca o
continuare a punctului 1, atâta timp cât legea 363 din 30 dec. 1947 este în vigoare,
niciun tânăr născut înainte de 1989 nu poate fi obligat să se prezinte sub arme;
3. Deoarece
schimbarea formei de guvernământ a țării după 1 ianuarie 1990 nu s-a făcut în
urma unui referendum popular, ea nu are acceptul poporului și, ca urmare,
iarăși orice cetățean născut înainte de 1989 are dreptul să nu recunoască autoritatea
statului actual...
4. Deoarece
intrarea în UE și în NATO s-au făcut tot fără acordul poporului (și în aceste
cazuri era obligatorie organizarea câte unui referendum care nu s-a făcut) iar
situația geopolitică actuală n-are nimic de-a face cu poporul român și cu uneltirile
clasei politice mafiote dedicate interesului propriu, n-au decât să plece la
război cei care au adus țara în situația actuală...
5. Un motiv mai
puțin legal dar nu lipsit de bun simț și conform dreptului elementar este
faptul că tinerii de azi nu au niciun motiv să meargă la război, pentru
a apăra ce? Fosta avere a poporului român, care între timp a devenit a unor
corporații multinaționale care, culmea, sunt la originea declanșării
majorității războaielor din ultima sută de ani?
6. Conform
regulamentelor militare, dacă te declari pacifist și împotriva oricăror forme
de agresiune asupra altor ființe, ești catalogat de către regulamentele
militare „neîncorporabil” (respectiv „nemobilizabil”). Există, de asemenea, o
serie de alte temeiuri legale, prevăzute de regulamentele militare ale oricărei
armate din lume, care dau dreptul oricărui cetățean să refuze mobilizarea (cauze
de ordin religios, de sănătate, de instabilitate psihică - ești fricos
congenital - sau declarația pe propria răspundere că ești un cetățean suveran și
nu accepți ordin din partea nimănui și, ca urmare, vei folosi arma împotriva celor care (în această accepțiune) te înrobesc
psihic și fizic.
7. Orice
mobilizare fără acceptul persoanei mobilizate este o încălcare a celui mai
important drept fundamental prevăzut de Carta Internațională
a Drepturilor Omului, anume dreptul la libertate și la a-ți hotărî singur soarta.
Iată o scurtă
listă a motivelor pentru care nimeni nu poate fi înrolat sau mobilizat de către
statul român actual (și, de fapt, de către niciun stat), indiferent ce declară
ei prin presă... Dacă vor să poarte războaie, să și le poarte ei între ei cei
care le-au declarat și declanșat... În altă ordine de idei, referitor la cei
care au apucat să facă armata înainte de 1989, însuși jurământul militar depus
atunci impune acestor cetățeni să nu recunoască autoritatea statului actual...»
Și pentru că nu e
prima oară când, având această atitudine, sunt catalogat ca fiind comunistoid
și extremist nostalgic al regimului Ceaușescu, subliniez faptul că nu l-am iubit
în mod deosebit pe Nicolae Ceaușescu, nu am fost membru de partid, în schimb am
suficientă minte ca să înțeleg că regimul socialist ( România nu a fost stat comunist
ci socialist, la fel cum este și o altă republică, mult mai veche și mai recunoscută
pe plan mondial, anume Franța) a fost și va rămâne consemnat în istorie ca
fiind net superior celui actual... Și ca să răspund întrebării ulterioare, atât
a celui căruia i-am dat răspunsul de mai sus cât și altora care m-au chestionat
cu privire la temeiurile legale ale afirmațiilor mele, iată-le:
În privința
legalității și legitimității statului actual: Legea 363 din 30 decembrie 1947
este legea de înființare a Republicii Populare Române și este încă în vigoare.
Legea a rămas în vigoare și după 1965, când s-a schimbat numele țării, deoarece
forma de guvernământ a rămas aceeași. Această lege fiind în vigoare, face ca
întregul eșafodaj legislativ și instituțional al statului actual să fie unul
ilegal. Acesta este și temeiul legal pentru care evenimentele din decembrie
1989 nu au constituit o revoluție, așa cum s-a mințit și se minte în continuare
în presă, ci o lovitură de stat, regizată și pusă-n operă de către puteri străine
intereselor României („agenturile străine”, cum le numea Nicolae Ceaușescu)
prin intermediul trădătorilor de neam care, ulterior, au ajuns la conducerea
actualului stat...
Totalul celor
ieșiți în stradă în acel moment la nivelul întregii țări nu a fost mai mare de
10, cel mult 15% din populația de atunci a României, care era de aproximativ 23.500.000
locuitori. Aceasta este categoric o minoritate. Pentru ca evenimentele de-atunci
să fi constituit cu adevărat o revoluție – care reprezintă interesul și
acțiunea voinței întregului popor – ar fi trebuit ca imediat după constituire, FSN-ul
să organizeze un referendum național, prin care să ceară acordul poporului
român privind schimbarea formei de guvernământ a țării. Admițând că s-ar fi
obținut acest acord, ulterior trebuia ca legea 363/1947 să fie abrogată prin
emiterea unei legi care să stipuleze în mod explicit acest lucru și care să
aibă două articole: unul prin care să se anunțe înființarea noului stat român,
cu noua sa denumire, având ca formă de guvernământ pe cea pentru care s-a
obținut acordul poporului prin referendum... și al doilea articol, cel prin
care se declară explicit că, o dată cu intrarea în vigoare a acelei legi, legea
363/1947 se abrogă...
Nu s-a făcut
acest lucru – după părerea mea, din cauza însăși ilegitimității și ilegalității
acțiunilor din decembrie 1989, poate și de teama că nu s-ar fi obținut acordul
poporului privind schimbarea formei de guvernământ și, ca atare, riscul de a
pierde „ciolanul” pe care tocmai se pusese mâna și, nu în ultimul rând, poate
din cauza incompetenței celor care conduceau acel FSN... Pe de altă parte având
în vedere ce urma să fie, există și posibilitatea (eu am, de fapt, convingerea)
că s-a urmărit în mod expres a se realiza un stat ilegal, cu scopul de a putea
declanșa ulterior un război civil, care ar fi avut ca protagoniști pe cei care
au construit țara în ultimii 50 de ani și care, în majoritatea lor depunând și
un jurământ militar, s-ar fi văzut nevoiți să ia atitudine împotriva celor care
au distrus țara în acești ani... Nu s-a reușit asta, cu toate încercările din
primii ani de după 1989 (mineriade și așa zisele revolte ale maghiarilor). În
schimb, s-a mers „pe șipcă”, și din această cauză ne-am ales cu un stat ilegitim
și cu o formă de guvernare unică-n lume... (care, fie vorba între noi, nu este
în niciun caz democrat-capitalistă, așa cum se declară, ci o formă de
organizare de tip hai să-i spunem capitalist-mafiot-neoliberal).
Subliniez că
Constituția actuală nu are temei legal, deoarece legea 363/1947 e în vigoare și,
ca atare, contravine prevederilor ei, și atât timp cât Constituția actuală nu este
sprijinită pe o lege de înființare a statului actual... așa cum spuneam,
întregul eșafodaj legislativ și administrativ al statului actual este nul de drept...
În privința ilegitimității acordurilor și alianțelor internaționale la care România
este parte după 1989, această ilegitimitate decurge pe două căi... una tocmai din
cauza celor pe care le-am spus în rândurile precedente, a doua cale
referindu-se la principiul de drept internațional care spune că orice
acțiune a conducerii unui stat care implică soarta acelei țări și a poporului
respectiv trebuie să se facă cu acordul acelui popor. Iar acordul se obține
numai și numai prin referendum.. de aceea toate statele europene au aderat la
UE sau NATO doar în urma unor referendumuri naționale. La noi, aceste
referendumuri nu au avut loc... Nici n-aveau cum, căci conducerea statului
actual este, așa cum am subliniat ilegitimă și ilegală, atât potrivit normelor
elementare de drept civil, comercial și penal intern și internațional, cât și
în privința acordului poporului la schimbarea formei de guvernământ a țării. Ca
urmare, obligațiile internaționale ale României atât față de UE, ca și față de
NATO și de finanța mondială (FMI) sunt de fapt obligațiile clasei
politico-mafiote, n-au nicio legătură cu voința sau acordul poporului român și
sunt nule de drept.
De aici rezultă
și faptul că poporul român a fost jefuit de către organismele internaționale
respective, cu ajutorul conducerii ilegale și ilegitime, autointitulată stat
din ultimii 25 de ani. Și cum orice jaf intră în sfera penalului, toți cei care
constituie statul actual sunt pușcăriabili. Articolele de lege conforme acestei
afirmații decurg din cele ceea ce am spus până acum și sunt o sumedenie...
începând cu crime de înaltă trădare, subminarea economiei naționale și genocid,
și terminând cu banala lipsă în gestiune...
Cum unii mai
înguști la minte ar putea fi ofuscați de afirmația mea privind genocidul, le
atrag atenția că, urmare a politicii duse de conducerea mafiotă din ultimul sfert
de secol, populația româniei a scăzut sub 19 milioane de locuitori, în loc să crească,
așa cum ar fi fost normal cu o conducere responsabilă. Eu personal am învățat
la orele de geografie din școala primară că populația României în 2010, conform
cu o probabilă menținere a indicelui natalității de la acea dată, va fi undeva
la 30 de milioane de locuitori. Deci adevărata scădere a populației țării
noastre nu este de doar 4 milioane de locuitori, așa cum afirmă mincinoșii din
presă, care se referă la cei plecați din țară (care, atenție, sunt încă
cetățeni români, cu acte românești, deci fac parte din populația actuală!) ci
de peste 11 milioane locuitori. În această scădere intră și morțile premature
prin spitale sau la domicilii ale oamenilor săraci, ca urmare a înrăutățirii
condițiilor economice, și, de fapt, cifra reală este dată de totalul
avorturilor care au avut loc în acești ultimi 25 de ani, care se apropie de 20
de milioane... Cele mai multe dintre aceste avorturi s-au petrecut ca urmare a
conștientizării de către tinerele femei că, în condițiile socio-economice
oferite de statul actual, acel copil nu poate fi crescut... Dacă ăsta nu e genocid,
atunci ce e?
În privința
argumentelor ce țin de legislația militară, țin să subliniez că regulamentele
militare sunt într-o destul de mare măsură asemănătoare la toate armatele
lumii. Ca atare, motivele pentru care un tânăr este declarat apt/inapt pentru
serviciul militar sunt similare pe tot globul. În privința afirmației mele
legate de jurământul militar, care el însuși nu-mi permite să recunosc
autoritatea statului actual, e simplu. Iată acel jurământ pe care l-am depus în
urmă cu 30 de ani:
Pentru
îndeplinirea datoriei sacre de apărare a patriei, înscrisă în Constituţie, eu…,
cetăţean al Republicii Socialiste România, intrând în rândurile forţelor
armate, jur credinţă nestrămutată poporului român şi patriei mele socialiste.
Jur să respect legile ţării, să execut întocmai ordinele comandantului suprem,
cerinţele regulamentelor militare şi ordinele comandanţilor şi şefilor mei, atât
în timp de pace, cât şi de război. Jur să nu-mi precupeţesc sângele şi viaţa
pentru a apăra pământul strămoşesc, independenţa şi suveranitatea patriei, cauza
socialismului. Dacă voi călca jurământul meu, să suport pedeapsa aspră a legilor
Republicii Socialiste România.
Extras din Legea
nr.14 din 28 decembrie 1972, publicată în B.O. nr. 160 din 29 decembrie
1972.
Atâta timp cât am
jurat credință patriei mele socialiste și comandantului suprem (care era Nicolae
Ceaușescu, și care a fost asasinat) și deoarece schimbarea formei de
guvernământ a țării nu s-a făcut printr-un referendum, iar legea de înființare a
statului căruia i-am jurat credință nu a fost abrogată pentru a fi înlocuită cu
alta, conform referendumului popular, nu am voie să recunosc autoritatea
statului actual. E simplu! În privința impunerii ierarhice de credință față de
popor și autoritățile statului, aici constatăm că poporul român nu mai este un
bloc de populație monolitic, și ca urmare nu se mai poate numi popor, căci e
răspândit prin toate colțurile Europei, iar cei rămași acasă deja sunt
amestecați cu un număr din ce în ce mai mare de cetățeni de alte etnii, cei mai
mulți fiind evrei sau arabi. De asemenea, între timp, suveranitatea țării a
fost cedată unor puteri străine. Așadar, nu se mai pune problema că aș fi obligat
față de ce a mai rămas din poporul actual, iar apărarea patriei o faci doar dacă
patria are o conducere responsabilă față de țară și popor... nu una care are ca
unic scop distrugerea țării și desființarea poporului. Ca urmare, singura
obligație de apărare care-mi rămâne în virtutea acestui jurământ militar este
nu împotriva unor puteri străine care ar veni să cucerească cu arma-n mână
teritoriul strămoșesc, ci împotriva celor care în ultimul sfert de secol mi-au
distrus patria căreia i-am jurat credință.
De asemenea celor
care au creierul cât o nucă și unii dintre ei, culmea, cu grade militare mari
prin armată, și care afirmă că renegarea jurământului militar depus înainte de
1989 ar fi un lucru normal, care chiar fac un titlu de onoare din asta, trebuie
să le subliniez faptul că acest jurământ militar și-ar fi pierdut valabilitatea
doar dacă statul român actual ar fi fost înființat cu acordul întregului popor,
adică după acel referendum despre care am spus că n-a avut loc, și care ar fi
adus după sine obligația abrogării legii 363/1947, a emiterii unei legi de
înființare a noului stat și, ulterior acestui fapt, concentrarea tuturor
rezerviștilor pentru prelucrarea privind noile norme militare și depunerea unui
nou jurământ de credință. Altfel, afirmațiile unor generali și ofițeri de genul
acelui Opriș, care-și făcea un titlu de onoare pe postul național de
televiziune din faptul că după 1989 a depus nu unul, ci două jurăminte militare,
nu sunt altceva decât recunoașterea oficială a sperjurului, adică a trădării, căci
jurământul militar depus înainte de 1989 nu poate fi anulat decât în modul în
pe care l-am descris mai sus.
Aș mai adăuga un
comentariu pentru cei care nu o dată mi-au reproșat că statul am fi noi toți. NU
E ADEVĂRAT! Noi toți suntem poporul. Statul e format din totalitatea celor
numiți sau aleși în funcții administrative juridice și militare pe teritoriul
întregii țări, și care sunt plătiți din taxele și impozitele noastre, ale
tuturor (deci sunt slujitorii poporului) pentru a administra economic o țară și
social un popor. Adică statul este un administrator aflat în slujba poporului. Dacă
nu-și face bine treaba, trebuie să fie schimbat și să răspundă penal.
În privința
atitudinii pe care o vor lua tinerii eventual confruntați cu posibilitatea de a
fi mobilizați, deși argumentele aduse aici de mine sunt de ordin juridic,
militar și de bun simț, asta nu implică și că statul actual le va recunoaște. Deci
rămâne la latitudinea fiecăruia ce atitudine va adopta atunci când se va confrunta
cu situația concretă...
Cătălin
Dan Cârnaru
cutremurator de real.orice comenteriu paleste
RăspundețiȘtergere