marți, 15 noiembrie 2016

Suntem ceea ce mâncăm + VIDEO




SUNTEM CEEA CE MÂNCĂM

O intuiţie uimitoare a generaţiilor trecute este acum confirmată de ştiinţele nutriţioniste. Acestea au arătat că ceea ce s-a numit cândva doctrina semnăturilor era în mod uimitor foarte corect. Acum, ştiinţa afirmă că mâncarea integrală are un tipar care se aseamănă cu un organ din corpul nostru sau cu o funcţie fiziologică şi că acest tipar acţionează ca un semnal, în funcţie de beneficiul pe care ni-l oferă mâncarea. Iată o scurtă listă de exemple de semnături ale hranei integrale:

O felie de morcov se aseamănă cu ochiul uman. Pupila, irisul şi liniile radiale arată exact ca ochiul uman şi ştiinţa demonstrează că morcovii măresc considerabil fluxul sanguin către ochi.

O roşie are 4 compartimente şi este roşie. Inima este roşie şi are 4 camere. Toate studiile arata că roşiile sunt într-adevăr hrană pură pentru inimă şi sânge.

Strugurii atârnă într-un ciorchine de forma unei inimi. Fiecare bob arată ca o celulă a sângelui şi oamenii de știință spun că strugurii sunt o hrană revitalizantă substanţială pentru inimă şi sânge.

O nucă arată ca un mic creier, cu o emisferă dreaptă şi una stângă: creierul mare deasupra şi cerebelul în partea de jos. Chiar şi încreţiturile unui miez de nucă arată ca neocortexul. Şi acum ştim că nucile ne ajută să activăm în jur de 30 de transmiţători neuronali, importanţi în buna funcţionare a creierului.

Boabele de fasole ajută la menţinerea funcţiei rinichilor şi, da, arată exact ca rinichii umani.

Ţelina, păstârnacul, rubarba şi alte legume arată exact ca oasele. Aceste alimente ţintesc în mod special duritatea oaselor. Oasele sunt 23% sodiu, iar aceste alimente au 23% sodiu. Dacă nu aducem destul sodiu prin alimentaţie, organismul şi-l extrage din oase, făcându-le friabile. Aceste alimente completează nevoile scheletului nostru.

Vegetarieni celebri

Vinetele, fructele de avocado şi perele ţintesc buna funcţionare a uterului şi cervixului femeii şi arată exact ca aceste organe. Studiile arată că, dacă o femeie mănâncă un avocado pe săptămână, acesta îi echilibrează hormonii, o scapă de kilogramele în plus acumulate în urma naşterii şi previne cancerul cervical. Şi, ce coincidenţă! Îi ia exact nouă luni fructului să se dezvolte de la nivelul de floare până la cel de fruct copt. Există peste 14.000 de substanțe nutritive în fiecare dintre aceste plante.

Smochinele sunt pline de seminţe şi atârnă două câte două pe ram. Ele cresc motilitatea spermei şi numărul de spermatozoizi, astfel încât tratează sterilitatea masculină.

Cartofii dulci arată precum pancreasul şi chiar echilibrează indexul glicemic la diabetici.

Măslinele participă la sănătatea şi buna funcţionare a ovarelor.

Grepfrutul, portocalele şi alte citrice arată exact ca glandele mamare ale femeii şi contribuie la sănătatea sânilor şi la mişcarea limfei înspre şi dinspre sâni.

Ceapa arată ca celulele organismului uman. Cercetările arată că ceapa ajută la curăţarea deşeurilor din celule. Ea provoacă lacrimi, care spală straturile epiteliale ale ochilor.

Sursa: Speranța Anton – Ghid terapeutic naturist, Ed. Polirom, 2012

Mihaela Bilic zice că fructele îngrașă, Haplea Fructaliu zice că nu



3 comentarii:

  1. Cel mai celebru vegetarian a fost Hitler. Era păcat sa-l uitați.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vorbesti prostii! Grasimea nu ingrasa. Dieta Keto slabeste!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. mai multe carti similare la preturi accesibile gasiti la anticariatul online pe www.printrecarti.ro

    RăspundețiȘtergere

Dar mai întâi, rețineți: A comenta pe acest blog (ca și pe oricare altul) este un privilegiu, nu un drept. De aceea, vă rugăm:
- Referiți-vă, pe cât posibil, doar la subiectul postării.
- Folosiți un limbaj decent.
- Dacă intrați în polemici cu alți comentatori, folosiți argumente, nu injurii.
- Pentru mesaje de interes personal adresate administratorilor blogului (schimb de link, propuneri de colaborare etc.) folosiți formularul de CONTACT, aflat în partea de sus a paginii.
Comentariile care nu respectă aceste cerințe nu vor putea fi publicate.
Vă mulțumim și vă așteptăm cu interes opiniile și sugestiile.

Avertisment!

Frumoasa Verde” este un blog de cultură generală, care cuprinde teme din toate domeniile vieții. Articolele din domeniul sănătății sunt alcătuite sau preluate cu grijă, din surse considerate de noi respectabile, dar nu se constituie în sfaturi medicale autorizate.