10 secrete la locul de muncă pe care antrenorii de carieră vor să le știm, dar șefii nu

Să recunoaștem, nimeni nu cunoaște fiecare detaliu atunci când se angajează pentru un nou loc de muncă. Nu există o carte de reguli globală care să vă spună ce trebuie să faceți și ce trebuie să evitați să faceți. Acestea sunt lucruri care vin odată cu experiența și după ce ai făcut mai întâi destul de multe greșeli. Da, știi elementele de bază, cum ar fi să fii civilizat și politicos, dar tot trebuie să înveți ce să spui atunci când șeful tău te întreabă ceva complicat.

Vă vom împărtăși acum 10 fapte cruciale la locul de muncă pe care ar trebui să le știți înainte de a merge la serviciu mâine dimineață.

1. Nu vă grăbiți să acceptați o promovare.

O mărire de salariu sau o promovare vine, de obicei, cu responsabilități suplimentare pe care s-ar putea să nu fiți pregătit să vi le asumați singur. Trebuie să vă gândiți dacă este momentul potrivit sau dacă aveți competențele potrivite pentru noile îndatoriri. De asemenea, s-ar putea să nu fiți un mare fan al echipei dvs. și, prin urmare, să căutați în mod activ un alt loc de muncă. Sau pur și simplu nu sunteți interesat să urcați pe scara ierarhică, deoarece vă place mai mult decât orice poziția actuală.

Dacă, într-adevăr, decideți să refuzați promovarea, fiți sincer cu angajatorul dvs. cu privire la motivele pentru care o faceți. Explicați de ce credeți că nu sunteți pregătit să faceți acest salt și ce abilități trebuie să vă mai șlefuiți puțin. Asigurați-vă că împărtășiți angajamentul dvs. puternic față de companie, astfel încât angajatorul să știe cât de pasionat sunteți. Nu vreți ca acesta să bănuiască faptul că vă gândiți să părăsiți compania.

2. Managerul tău nu este responsabil pentru concedierea ta.

În marile companii, există mai mulți manageri responsabili pentru diferite sectoare de activitate. Aceștia sunt responsabili de echipa lor și de modul în care aceasta performează, dar nu au puterea de a concedia pe cineva. Dacă ești prins făcând ceva rău, da, vei fi chemat în judecată. Cu toate acestea, cel mai probabil veți fi pus într-un plan de îmbunătățire a performanțelor înainte de a fi concediat.

Și chiar dacă veți fi concediat, nu va fi decizia exclusivă a managerului dumneavoastră. Acesta va trebui să vorbească cu șeful său și să explice situația înainte de a vă face anunțul. Cu toate acestea, dacă lucrați într-un start-up în care CEO-ul este șeful dumneavoastră, procesul de concediere va fi mult mai rapid.

3. Chiar dacă ești cel mai bun, nu vei fi promovat instant.

Mulți absolvenți se angajează la primul lor loc de muncă cu intenția de a urca pe scara ierarhică în primele câteva luni. Cu toate acestea, compania dvs. nu trebuie să vă recunoască munca extraordinară și să vă ofere o promovare doar pentru că așa vreți dvs. Ei au nevoie ca tu să continui să îți faci treaba corect și să contribui la obiectivele lor.

Nu uitați că abia începeți de jos și că trebuie să vă dovediți valoarea înainte de a urca. Nu vă așteptați la o promovare în primii 1-2 ani. Sunt șanse ca înaintea ta să existe mult mai multe persoane care merită și ele o promovare.

4. Persoana de la IT știe probabil multe despre activitatea dvs. online.

Să spunem doar că tot ceea ce faceți pe computerul de la serviciu este vizibil pentru departamentul IT și pentru șeful dumneavoastră. Pentru început, e-mailurile dvs. sunt arhivate pe termen nelimitat, chiar și cele personale. Întreaga dvs. utilizare a internetului este monitorizată și chiar dacă ștergeți istoricul browserului dvs. nu se va schimba nimic. Activitatea telefonului dvs. poate fi, de asemenea, urmărită dacă sunteți conectat la Wi-Fi-ul companiei.

De asemenea, unele companii instalează un software care salvează într-un cloud fiecare cuvânt pe care îl tastați pe Google și orice altă aplicație. Ulterior, aceste cuvinte cheie sunt evaluate și s-ar putea să aveți probleme dacă ați căutat lucruri nepotrivite. În plus, productivitatea ta este monitorizată și dacă nu se ridică la standardele companiei, atunci managerul echipei este notificat.

5. Departamentul de Resurse Umane nu vă va sprijini în defavoarea business-ului.

HR este departamentul la care vă veți adresa dacă ați suferit un anumit tip de hărțuire sau dacă doriți să primiți consiliere. Cu toate acestea, nu vă așteptați ca ei să rezolve problemele pe care le-ați putea avea cu managerul dumneavoastră. Până la urmă, ei sunt plătiți de companie, așa că servesc nevoilor acesteia. Ei trebuie doar să se asigure că toată lumea se comportă în conformitate cu legea.

Și de aceea, dacă raportați ceva care încalcă legea, ei vor trebui să își încalce confidențialitatea. Ei sunt obligați să informeze autoritățile pentru ca acestea să poată investiga în profunzime o problemă. Așadar, dacă vă confruntați cu discriminare rasială sau abuz, este posibil ca acuzația dumneavoastră să nu rămână între dumneavoastră și ei.

6. Uneori, camerele de supraveghere sunt false.

Costul pentru companii de a instala o mulțime de camere și de a le supraveghea în permanență poate fi destul de ridicat. Unele companii sau întreprinderi mici nu dispun de un sistem suficient de puternic pentru a conecta 10 sau chiar 20 de camere. De aceea, folosesc câteva false alături de cele reale. Scopul lor este, evident, de a-i face pe posibilii hoți din magazine să se gândească de două ori la intențiile lor.

Cu toate acestea, există multe persoane care pot distinge cu ușurință o cameră falsă de una reală. De aceea, multe locuri vor folosi camere reale stricate, care cel puțin par 100% autentice. De asemenea, companiile mari nu monitorizează de fapt toate camerele în timp real, ci doar înregistrează ceea ce se întâmplă. Deci, dacă nu se întâmplă ceva teribil și dacă nu intervine poliția, nu vor ști dacă tu ai fost cel care a luat ultimul covrig.

7. Șeful tău are favoriți, în ciuda a ceea ce spune el.

Poate că șeful tău încearcă să rămână absolut neutru, dar are favoriți. Și, uneori, spun foarte clar care sunt angajații lor favoriți. Dacă nu te afli pe acea listă, nu trebuie să te învinovățești și ar trebui să mergi mai departe. Poziția ta nu este neapărat în pericol doar pentru că șeful tău nu este îndrăgostit de tine.

Așa că, chiar dacă s-ar putea să aibă o chimie mai bună cu alți angajați, încearcă să nu te concentrezi prea mult asupra acestui aspect.

8. A fi punctual înseamnă să ajungi cu 15 minute mai devreme.

Dacă ajungeți cu 15 minute mai devreme la locul de muncă, aveți timp să vă organizați. Puteți porni computerul, vă puteți trece în revistă prioritățile și puteți face o oprire la bucătărie pentru a vă face cafeaua de dimineață. În acest fel, creierul dvs. are suficient timp să intre în modul de lucru înainte de a începe munca propriu-zisă. Aveți controlul deplin asupra zilei și a programului dvs. în loc să rămâneți în urmă cu lucrurile.

Nu numai atât, dar te eliberezi de tot stresul, deoarece te asiguri că totul este în grafic. Cu toate acestea, nu ar trebui să ajungeți prea devreme, deoarece s-ar putea să fiți luat de bun de către managerul dumneavoastră. Iar acesta ar putea continua să vă repartizeze sarcini suplimentare deoarece știe că veți ajunge mai devreme pentru a le termina.

9. Trebuie să vă gândiți la soluții înainte de a menționa o problemă.

Compania dvs. v-a angajat pentru că are nevoie de dvs. pentru a-și face treaba și pentru a-și atinge obiectivele. De asemenea, au nevoie de dumneavoastră pentru a găsi soluții la orice problemă care apare. Așadar, dacă depinde de tine să te duci la șeful tău și să-i dai veștile proaste, cel puțin poți să vii cu câteva soluții posibile. Nu trebuie să intrați în detalii despre problema în sine, deoarece șeful dvs. este interesat doar de rezolvarea ei.

Chiar dacă sugestiile dvs. nu sunt ceea ce are nevoie șeful dvs., cel puțin nu veți fi mers nepregătit. Dar, propunerea dumneavoastră ar putea fi exact ceea ce are nevoie compania. S-ar putea să îi salvați de la o situație foarte delicată și, în acest caz, deveniți steaua lor strălucitoare.

10. Fiți 100% sincer cu privire la greșelile voastre.

Cu toții facem greșeli, iar dumneavoastră nu faceți excepție. Cel mai bun lucru pe care îl puteți face este să vă adresați managerului sau șefului dvs. și să vă mărturisiți eroarea. Uneori, șefii observă greșelile noastre înaintea noastră și așteaptă să vadă dacă le vom dezvălui vreodată. Dacă acesta este cazul, atunci angajatorul tău va aprecia cu siguranță onestitatea ta în ciuda greșelii tale.

De asemenea, fiind sincer, vă construiți un profil de încredere și vă va fi mult mai ușor să aduceți clienți. În ciuda acestui fapt, minciuna aduce și mai multe minciuni, deoarece veți încerca mereu să vă acoperiți urmele. Prin onestitate înveți că, indiferent de greșeală, o poți aborda cu ajutorul colegilor și al șefului tău.

Veți fi mai atenți de acum încolo cu ceea ce căutați online în timp ce sunteți la serviciu? Și veți începe să fiți mai sincer cu șeful dumneavoastră de fiecare dată când faceți o greșeală?

Sursa: https://brightside.me/

Comentarii

POSTĂRI ALEATORII

Avertisment!

Frumoasa Verde” este un blog de cultură generală, care cuprinde teme din toate domeniile vieții. Articolele din domeniul sănătății sunt alcătuite sau preluate cu grijă, din surse considerate de noi respectabile, dar nu se constituie în sfaturi medicale autorizate.

CONTACT

Nume

E-mail *

Mesaj *